MegaPilot Geplaatst: 3 oktober 2015 Rapport Geplaatst: 3 oktober 2015 Nog liefhebbers van dit genre? Reageren
Djmaddox Geplaatst: 3 oktober 2015 Rapport Geplaatst: 3 oktober 2015 Jawel, alleen niet van de 'soort' die jij post. Meer dit soort dingen: Reageren
JasonStatham Geplaatst: 3 oktober 2015 Rapport Geplaatst: 3 oktober 2015 Lupe Fiasco en Common zijn mijn favorieten die nog actief zijn en inhoudelijke kwaliteit maken. De oude garde is allang niet meer consistent, met uitzondering van Nas. Onder de jongelui zit zo veel troep naar mijn mening dat ik gewoon niet meer in staat ben om het goeie eruit te filteren. Enige jongelingen waar ik nog naar luister zijn dan Tyler en Kendrick. Nas zei het al in 2006, Hip Hop is Dead. Hip Hop is almost dead lijkt mij meer correct. Reageren
SpacyColours Geplaatst: 3 oktober 2015 Rapport Geplaatst: 3 oktober 2015 Ik durf te zeggen dat ik de grootste hiphop fan van het forum ben. Hip hop is zeer breed en ik sta voor veel stijlen open, maar elk nummer moet wel iets bijzonders hebben. Veel populaire hiphopnummers van nu klinken in mijn oren gewoon te commercieel. Hier een paar van mijn favoriete nummers: Reageren
ThunderDuck Geplaatst: 3 oktober 2015 Rapport Geplaatst: 3 oktober 2015 Uiteraard luister ik naar alleen de hardste bangers: Reageren
Djmaddox Geplaatst: 3 oktober 2015 Rapport Geplaatst: 3 oktober 2015 Deze vandaag ontvangen van een maat, ook wel errug hard hoor. Reageren
SpacyColours Geplaatst: 3 oktober 2015 Rapport Geplaatst: 3 oktober 2015 Uiteraard moet ik even door de knieën gaan, want ik vond The Ziggurat de eerste keer een vaag kutalbum, totdat jij me overtuigde om wat beter op de tekst te letten. :$ Reageren
.Sharingan Geplaatst: 3 oktober 2015 Rapport Geplaatst: 3 oktober 2015 Ik ben meer van de chillhop. Reageren
Guardian1980 Geplaatst: 5 oktober 2015 Rapport Geplaatst: 5 oktober 2015 Nog liefhebbers van dit genre? Inmiddels niet meer, maar in de jaren '90 luisterde ik veel naar de Wu-Tang Clan. Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 5 oktober 2015 Rapport Geplaatst: 5 oktober 2015 Van die nummers over drugsgebruik (het promoten ervan), geld en chicks houd ik absoluut niet. Allemaal inhoudloze troep vind ik. Ik vind de wat oudere hiphop veel beter en prettiger om naar te luisteren, zoals Wu-Tang Clan, Run DMC, Notorious B.I.G en Tupac. Eminem vind ik ook een van de betere rappers, hoewel die wel wat moderner is. Reageren
ThunderDuck Geplaatst: 5 oktober 2015 Rapport Geplaatst: 5 oktober 2015 (bewerkt) Van die nummers over drugsgebruik (het promoten ervan), geld en chicks houd ik absoluut niet. Allemaal inhoudloze troep vind ik. Laat dat nou juist zijn waar Juicy over gaat 'And I'm far from cheap, I smoke skunk with my peeps all day / Spread love, it's the Brooklyn way / The Moet and Alizé keep me pissy' Bewerkt: 5 oktober 2015 door ThunderDuck Reageren
NicolaB Geplaatst: 5 oktober 2015 Rapport Geplaatst: 5 oktober 2015 Dit vind ik een van de leukste nederhop nummertjes: Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 5 oktober 2015 Rapport Geplaatst: 5 oktober 2015 Van die nummers over drugsgebruik (het promoten ervan), geld en chicks houd ik absoluut niet. Allemaal inhoudloze troep vind ik. Laat dat nou juist zijn waar Juicy over gaat 'And I'm far from cheap, I smoke skunk with my peeps all day / Spread love, it's the Brooklyn way / The Moet and Alizé keep me pissy' Oke oke. Maar je snapt denk ik wel wat ik bedoel. Biggie doet in ieder geval niet overdreven sexistisch etc, en maakt er nog wat moois van. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.