Djmaddox Geplaatst: 5 oktober 2015 Rapport Geplaatst: 5 oktober 2015 (bewerkt) Toch wel hardste nederlandse nummer imo Bewerkt: 5 oktober 2015 door Djmaddox Reageren
ThunderDuck Geplaatst: 9 januari 2016 Rapport Geplaatst: 9 januari 2016 (bewerkt) twitter.com/kanyewest/status/685648008856260608 YEEZY SEASON APPROACHING Bewerkt: 9 januari 2016 door ThunderDuck Reageren
Forumrunner Geplaatst: 10 januari 2016 Rapport Geplaatst: 10 januari 2016 Real Friends klinkt toch wel echt meer als de Kanye waar ik op zit te wachten dan het hele album 'Yeezus'. Doet me een beetje denken aan een mix tussen So Appalled en Runaway van MBDTF. Reageren
ThunderDuck Geplaatst: 18 januari 2016 Rapport Geplaatst: 18 januari 2016 Kanye en Kendrick op een beat van Madlib Reageren
JJ-B Geplaatst: 22 januari 2016 Rapport Geplaatst: 22 januari 2016 Ik luister eigenlijk maar 1 rapper en dat is Eminem. Reageren
Forumrunner Geplaatst: 22 januari 2016 Rapport Geplaatst: 22 januari 2016 Hup, snel naar Kendrick of Kanye luisteren. Veel betere rappers. Reageren
SpacyColours Geplaatst: 22 januari 2016 Rapport Geplaatst: 22 januari 2016 Ik luister eigenlijk maar 1 rapper en dat is Eminem. Skin color confirmed Reageren
ThunderDuck Geplaatst: 22 januari 2016 Rapport Geplaatst: 22 januari 2016 Hup, snel naar Kendrick of Kanye luisteren. Veel betere rappers. Kanye kan qua tekst niet meespelen met Eminem. Hoe blank het ook moge klinken, Eminem had wellicht de beste teksten ooit.Al houd ik zelf meer van MF DOOM op dat gebied. https://www.youtube.com/watch?v=lpex2Gy9oJY Reageren
JJ-B Geplaatst: 25 januari 2016 Rapport Geplaatst: 25 januari 2016 Ik luister eigenlijk maar 1 rapper en dat is Eminem. Skin color confirmed Racism confirmed. Reageren
ThunderDuck Geplaatst: 25 januari 2016 Rapport Geplaatst: 25 januari 2016 Maar het is wel waar Reageren
JJ-B Geplaatst: 25 januari 2016 Rapport Geplaatst: 25 januari 2016 Ik weet niet of het waar is. Lijkt mij niet. Reageren
SpacyColours Geplaatst: 25 januari 2016 Rapport Geplaatst: 25 januari 2016 Racisme is heel iets anders, je kunt het hoogstens een vooroordeel noemen. Maar als iemand zo'n uitspraak doet durf ik mijn geld er wel op in te zetten dat diegene blank is of in elk geval in een dergelijke omgeving is opgegroeid. Verder moet je het niet te serieus nemen, ik vind het ook wel grappig dat elke keer als ik zeg dat ik naar rap luister, mensen meteen roepen dat ik eigenlijk een verkeerde huidskleur heb. Terwijl ik vermoed dat veel van de obscure jaren 90 hip hop albums die ik luister tegenwoordig door evenveel zwarte als blanke rap fans worden beluisterd. Reageren
NicolaB Geplaatst: 26 januari 2016 Rapport Geplaatst: 26 januari 2016 (bewerkt) Ik denk dat dit een van de nummers is van rap die ik het meeste beluister als rap (luister naar de Lyrics). Gewoon geniaal, vooral met de videoclip. Maar misschien ook wel zonder die videoclip omdat ik dan altijd die Lance Vance en Mr. Magic voor me zag en dit nummer zongen. Ik dacht ook eerst dat dit eerst gewoon van Mr. Magic zelf was, want ik vond het echt GTA-humor eigenlijk.Edit:Nee, die videoclip maakt het juist helemaal af Bewerkt: 26 januari 2016 door NicolaB Reageren
SpacyColours Geplaatst: 27 januari 2016 Rapport Geplaatst: 27 januari 2016 Je weet dat je in de jaren 80 zit als niemand je raar aankijkt wanneer je in een Mario loodgieterspak danst. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.