Platypus Geplaatst: 5 oktober 2015 Rapport Geplaatst: 5 oktober 2015 Hey iedereen, Ik zoek nog een vierde speler om de Criminal Mastermind te doen. Voor de mensen die niet weten wat dat is: Alle heists in volgorde op Hard met hetzelfde team, en je mag geen enkele keer sterven. Als dat lukt, krijg je $10 miljoen bonus. Aangezien deze challenge een moeilijke uitdaging is, zoek ik mensen die minstens level 30 zijn, en al ervaring hebben met de heists. En om alles in goede banen te leiden, wil ik ook vragen om je headset te gebruiken. Omdat ik deze challenge zo snel mogelijk wil afmaken, zoek ik ook iemand die meerdere avonden per week kan, en niet bijvoorbeeld enkel zondagavond. Als je interesse hebt om deze challenge te proberen, laat het dan maar weten. Mvg, Platy Reageren
FlexxNL Geplaatst: 5 oktober 2015 Rapport Geplaatst: 5 oktober 2015 (bewerkt) Ik wil wel mee doen ik heb een headset dus zeg het maar Had je ook al gevraagd aan mij en ik zij toen ja Bewerkt: 5 oktober 2015 door Pino1982 Reageren
Platypus Geplaatst: 5 oktober 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 5 oktober 2015 @Pino: Ik weet het, maar jij behoort al tot de crew samen met Vandijk. Ik zoek dus nu nog een vierde speler. Reageren
Vandijk0348 Geplaatst: 5 oktober 2015 Rapport Geplaatst: 5 oktober 2015 Luc afgehaakt, platy? Reageren
echnation Geplaatst: 7 oktober 2015 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2015 ik wil wel meedoen, mijn psn is echnation en heb een headset Reageren
nolms Geplaatst: 11 oktober 2015 Rapport Geplaatst: 11 oktober 2015 (bewerkt) sorry foutje Bewerkt: 11 oktober 2015 door nolms Reageren
echnation Geplaatst: 11 oktober 2015 Rapport Geplaatst: 11 oktober 2015 sorry moet me afmelden, ben al begonnen met de criminal mastermind challenge Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.