Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 5 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst: 5 oktober 2015 Hallo allemaal, Het is weer eens een tijdje geleden dat er iets opvallends is gevonden op gta V. Nou zat ik een beetje op YouTube te kijken tot ik een video voorbij zag komen met een ietwat opvallende naam. Na het kijken bleek dus dat er een lijkt van een vrouw op de bodem van de zee ligt. Niet alleen in vice city konden ze het, want de vrouw is waarschijnlijk omgebracht door de maffia, aangezien er een blok beton aan haar benen bevind. Wat ook een reden kan zijn is dat ze verdacht werd van het zijn van een heks. (Vroeger was dit een manier om te zien of je een heks was; overleefde je het dan was je een heks, stierf je dan was je geen heks) Wat zal hier achter zitten..? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Djmaddox Geplaatst: 5 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst: 5 oktober 2015 (bewerkt) Wat zal hier achter zitten..? Ik denk dat het zeer duidelijk is wie hier achter zit. De hond van franklin. Bewerkt: 5 oktober 2015 door Joriz Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NickOwnage Geplaatst: 5 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst: 5 oktober 2015 Leuk dat dit zo ineens letterlijk en figuurlijk wordt opgedoken. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
FlexxNL Geplaatst: 5 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst: 5 oktober 2015 Nice weer eens iets nieuws gevonden Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Platypus Geplaatst: 5 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst: 5 oktober 2015 Die verdronken vrouw is onderdeel van het moordmysterie die Michael kan oplossen in Singleplayer (exclusief voor spelers die van 'old gen' naar 'new gen' overstappen). Als je het mysterie oplost, speel je filters vrij waardoor je GTA V onder andere in zwart-wit kunt spelen. Dit is natuurlijk allemaal een referentie aan L.A. Noire. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
FlexxNL Geplaatst: 5 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst: 5 oktober 2015 (exclusief voor spelers die van 'old gen' naar 'new gen' overstappen). Ik ben nu dus over gestapt van PS3 naar PS4 dan kan ik die moordmysterie dus nu spelen als ik het goed begrijp Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
KoningJesper Geplaatst: 5 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst: 5 oktober 2015 Ja Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 5 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst: 5 oktober 2015 Interessant. *** Dank u voor de verheldering! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
FlexxNL Geplaatst: 5 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst: 5 oktober 2015 Waar wanneer en hoe kan ik die moordmysterie (Missie) doen dan ? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Niked Geplaatst: 5 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst: 5 oktober 2015 Waar wanneer en hoe kan ik die moordmysterie (Missie) doen dan ? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 5 oktober 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst: 5 oktober 2015 Die verdronken vrouw is onderdeel van het moordmysterie die Michael kan oplossen in Singleplayer (exclusief voor spelers die van 'old gen' naar 'new gen' overstappen). Als je het mysterie oplost, speel je filters vrij waardoor je GTA V onder andere in zwart-wit kunt spelen. Dit is natuurlijk allemaal een referentie aan L.A. Noire. dank voor deze informatie, nu weten we ook weer een beetje hoe en wat Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
FlexxNL Geplaatst: 5 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst: 5 oktober 2015 Dank u wel Skullz Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
KoningJesper Geplaatst: 5 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst: 5 oktober 2015 SPOILERS!!!! Dit is de secretaresse van Isaac. Isaac is die man die in de mijn ligt. Hij is vermoord door Quincy vanwege een ruzie om een film, zo rond 1949 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
FlexxNL Geplaatst: 5 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst: 5 oktober 2015 In die video laten ze zien waar alle clue's zijn Maar als je een clue gevonden hebt wat moet je dan doen een foto maken ? Of wat moet je dan doen? Als je een foto moet maken moet je die dan ook naar iemand toesturen ? Of alleen opslaan ? En vanaf wanneer kan je deze moordmysterie doen ? Vanaf het begin al ? Of als je de story mode hebt uitgespeelt ? Of halve wege de story mode ? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 5 oktober 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst: 5 oktober 2015 In die video laten ze zien waar alle clue's zijn Maar als je een clue gevonden hebt wat moet je dan doen een foto maken ? Of wat moet je dan doen? Als je een foto moet maken moet je die dan ook naar iemand toesturen ? Of alleen opslaan ? En vanaf wanneer kan je deze moordmysterie doen ? Vanaf het begin al ? Of als je de story mode hebt uitgespeelt ? Of halve wege de story mode ? ik zou even een apart topic maken Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.