trensen Geplaatst: 5 oktober 2015 Rapport Geplaatst: 5 oktober 2015 Hi all, Ik ben momenteel bezig om de platinum trophy te halen (PS4), en één van de dingen die daarvoor gedaan moet worden is een Rally Race winnen -- als bijrijder. Meeste dingen kun je met z'n tweeën wel regelen, maar bij deze heb je 4 personen nodig. Het duurt maar een paar minuten als je het doet met de race Criminal Records. En geen headset nodig, want de race is heel erg simpel: gewoon om de gevangenis heenrijden via de weg die daar loopt. Uiteraard kunnen we dit trucje herhalen voor iedereen. - Tim PSN: timrensen Reageren
GolfG60 Geplaatst: 5 oktober 2015 Rapport Geplaatst: 5 oktober 2015 Ik wil wel meedoen, moet hem zelf ook nog halen vandaar. Reageren
trensen Geplaatst: 5 oktober 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 5 oktober 2015 Ik heb een vriend die het ook nog graag wilt doen, kunnen jullie toevallig nu? Zo ja, voeg mij even toe op PSN (timrensen), dan fix ik de rally! Reageren
FlexxNL Geplaatst: 5 oktober 2015 Rapport Geplaatst: 5 oktober 2015 Ik kan nu op dit moment niet helaas Ik denk dat het makkelijker is even een dag en een tijd af tespreken met ze allen Reageren
trensen Geplaatst: 5 oktober 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 5 oktober 2015 Okay prima, dan doen we een andere dag! Wanneer kunnen jullie? Die vriend van me en ik kunnen beide vrijdag-, zaterdag en zondagavond rond een uurtje of 8. Reageren
FlexxNL Geplaatst: 5 oktober 2015 Rapport Geplaatst: 5 oktober 2015 Een uurtje of 20:00 is voor mij prima welke dag voor mij het beste uit komt is zondag Reageren
trensen Geplaatst: 5 oktober 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 5 oktober 2015 Klinkt goed! Even afwachten of GolfG60 ook kan dan Reageren
FlexxNL Geplaatst: 11 oktober 2015 Rapport Geplaatst: 11 oktober 2015 (bewerkt) Ik benn een uurtje later als dat kan en niet erg is voor de rest 21:00 dus Bewerkt: 11 oktober 2015 door Pino1982 Reageren
trensen Geplaatst: 11 oktober 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 11 oktober 2015 Komt voor mij iets minder fijn uit, maar als het niet gaat dan is het niet anders Reageren
FlexxNL Geplaatst: 11 oktober 2015 Rapport Geplaatst: 11 oktober 2015 (bewerkt) ik ben er we kunnen beginnen Half uurtje eerder dan verwacht Bewerkt: 11 oktober 2015 door Pino1982 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.