GTAKevin023 Geplaatst: 7 oktober 2015 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2015 Hey, Ik ben al een tijdje op zoek naar een WW2 game die reallistisch is en first person net als World at War en MOHAA. Nu heb ik http://www.heroesandgenerals.com gevonden en wat filmpjes gekeken en het ljjkt mij echt vet om te spelen. Maar ik vroeg me af of er hier mensen zijn die dit spel spelen of speelde en wat hun ervaringen zijn met dit spel. Is het waard om te spelen? Gr GTAKevin Reageren
Dr.Oppai Geplaatst: 7 oktober 2015 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2015 Het is zeker de moeite waard om te downloaden! Zeker als je een paar maten hebt die het spel ook spelen is het erg leuk. Het is gratis, dus downloaden en proberen kan nooit kwaad toch? Als je nog een realistische WW2 shooter zoekt is Red Orchestra 2 ook nog een aanrader, maar dat spel kost wel 20 euro. Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 7 oktober 2015 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2015 Heb het ook een tijdje gespeeld. Zeker de moeite waard! Reageren
Dr.Oppai Geplaatst: 7 oktober 2015 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2015 Ze brengen ook nog regelmatig updates uit met nieuwe content. Reageren
GTAKevin023 Geplaatst: 22 oktober 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 22 oktober 2015 (bewerkt) Kom niet verder. Kan me soldaat niet gebruiken. Blijft op unavailable staan Bewerkt: 22 oktober 2015 door GTAKevin023 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.