FlexxNL Geplaatst: 7 oktober 2015 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2015 Hallo allemaal Sinds ik vandaag met GTA Online kreeg ik dit in eens in beeld Rockstar Games Online Policies You use of this software is subject to the following policies and terms, including of your data to countries that may have different of privacy protection that your own. Select a policy to read > The end user licence agreement located at www.rockstar.com/eula > The privacy policy located at www.rockstar.com/privacy > The terms and conditions and code of conduct located at www.rockstar.com/legal Dan staat er een vakje wat ik kan aanvinken met de tekst I have read and accept the EULA, Privacy Policy, Terms & Conditions, And Code of Conduct, Including the data transfer provisions En dan staat er SUBMIT links onderin en back / select rechts onderin Wat moet ik nu doen ? Wat krijg ik dit in beeld ? Wat gebeurt er als ik dat aanvink en submit doe ? Alvast bedankt Groeten Pino Reageren
Big Boss Geplaatst: 7 oktober 2015 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2015 Niemand leest ooit een EULA. Dat is gewoon een boek met juridische tekst waarmee het bedrijf zich kan indijken tegen idioot of ongewenst gedrag van gebruikers. Reageren
FlexxNL Geplaatst: 7 oktober 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 7 oktober 2015 Okee maar waarom krijg ik dat in eens in beeld ? Wat moet ik nu doen dan ? Gewoon aanvinken Submit en dan kan ik gewoon lekker verder spelen ? Reageren
Tommy-Vercetti Geplaatst: 7 oktober 2015 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2015 Gewoon aanvinken die shit en verder gamen. Reageren
cyrus_beukbaard Geplaatst: 7 oktober 2015 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2015 Waarschijnlijk heb je het spel niet goed afgesloten de laatste keer. heb het ook wel eens gehad... Reageren
FonzieBonzo Geplaatst: 7 oktober 2015 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2015 Heeft het niet met de nieuwe Europese wet te maken https://www.cbpweb.nl/nl/over-privacy/wetten/europese-privacyrichtlijn Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.