KoningJesper Geplaatst: 19 augustus 2016 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2016 Subnautica GTA V (PC) Mafia III Alan Wake Deus EX No Mans Sky (Ja toch wel ) Rainbow Six (Als vrienden m halen ) H1Z1 Hitman (Twijfel) Battlefield 1 Project Zomboid MLB: The Show 2016 (On sale en houdt wel erg van honkbal ) Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 19 augustus 2016 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2016 (bewerkt) PS4: Mafia III The Division Rainbow Six Siege Uncharted 4 (heb ik nog niet gespeeld :$) The Last Of Us Remastered Knack Watch_Dogs: 2 Battlefield 1 Oh en een 2TB HDD en 1 jaar PS+ ofc PC: Overwatch Fallout 4 Planet Coaster RCT:W H1Z1 En een PC upgrade. Bewerkt: 19 augustus 2016 door Ezra24rct3 Reageren
JasonStatham Geplaatst: 4 december 2016 Rapport Geplaatst: 4 december 2016 NieR: Automata Yakuza Kiwami Horizon: Zero Dawn Kingdom Hearths II.8 en 3 Gravity Rush 2 The Legend of Zelda: Breath of the Wild Mass Effect: Andromeda The Last Guardian, wellicht? Resident Evil 7: Biohazard Persona 5 The Last of Us Part II Uncharted: The Lost Legacy God of War Detroit: Become Human Prey Days Gone en Death Stranding Reageren
MovieGamer Geplaatst: 4 december 2016 Rapport Geplaatst: 4 december 2016 (bewerkt) Nieuw Lijstje -The Last of Us Part II -Uncharted: The Lost Legacy -Hitman: The Complete First Season -Ghost Recon: Wildlands -Detroit: Become Human -Resident Evil 7: Biohazard Bewerkt: 4 december 2016 door MovieGamer Reageren
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 4 december 2016 Auteur Rapport Geplaatst: 4 december 2016 (bewerkt) Op 2015-10-10 om 19:25, Danger_dog_guy_7 zei: -Hitman: Spectaculaire game met de echte 'assassins fantasy' (ps4) -The Last of Us: Erg gave game met een mooi en emotioneel verhaal (ps4) -Assassins Creed Syndicate: Hele gave setting en gameplay (ps4) -Far Cry 4: Oorlog in bergen. Helemaal leuk (ps4) -Gta V: hoef ik niet uit te leggen denk (ps4) Intussen staan ze allemaal op m'n ps4 met fallout 4 & uncharted 4 erbij. Tijd voor een nieuw lijstje: -Watch dogs 2 -Hitman: season 2 -The Last of Us: part 2 -Red dead redemption 2 -Far cry 5 (Veel 2tjes in het nieuwe lijstje ) Misschien komt de Crash Bandicoot remaster er ooit ook nog weleens, maar niet in de nabije toekomst na uitgave. Bewerkt: 6 juni 2017 door Danger_dog_guy_7 Reageren
Niked Geplaatst: 4 december 2016 Rapport Geplaatst: 4 december 2016 Uiteindelijk van The Division de gewone editie gehaald, Homefront simpelweg niet gehaald en Tomb Raider maar voor de XOne gekocht. Nieuw lijstje: -Battlefield1 -No Man's Sky -Mass Effect - Andromeda -RIGS (PSVR game) -Until Dawn: VR Rigs en Unti Dawn heb ik meteen bij m'n PSVR besteld. PSVR al een tijdje binnen, alleen zonder Rigs maar 3 andere VR games. Alle 'gewone' doorstreepte games wel binnengehaald. Nieuw lijstje: Resident Evil 7 Horizon: Zero Dawn Death Stranding Red Dead Redemption 2 The Last of Us 2 Titanfall 2 Watch_Dogs 2 (Max 35 euries) Uncharted 4 DLC Ps Pro (Al gaat dat zeker en vast pas eind 2017/2018 zijn, heb nog geen 4K TV. ) Reageren
JustDoIt. Geplaatst: 5 december 2016 Rapport Geplaatst: 5 december 2016 [Lijstje dec 2016] Resident Evil 7 Outlast 2 Red Dead Redemption 2 (hopelijk komt het deze keer wél voor PC) Battlefield 1 (Max €25.-) Reageren
KoningJesper Geplaatst: 5 december 2016 Rapport Geplaatst: 5 december 2016 (bewerkt) Subnautica GTA V (PC) Mafia III Alan Wake Deus EX No Mans Sky (Ja toch wel ) Rainbow Six (Als vrienden m halen ) H1Z1 Hitman (Twijfel) Battlefield 1 Project Zomboid MLB: The Show 2016 (On sale en houd wel erg van honkbal ) Inmiddels is dit gehaald (Met nog wel wat erbij )Geüpdatet: - Project Zomboid - Alan Wake - H1Z1 - Subnautica - Red Dead Redemption (Liefst voor PC) - Final Fantasy XV (?) - Last of Us (2) - Resident Evil - Watch_Dogs 2 (Niet duurder dan 25/30) - Uncharted 4 - Death Stranding - PSVR - F1 2016 - Hitman Season 2 - Horizon: Zero Dawn - Ark Evolved - Far Cry Ultimate Pack - Detroit: Become Human - Heavy Rain - Mini NES - Nintendo Switch - Legend of Zelda: Breath of The Wild - MLB The Show 17 - No Man's Sky (Als er een constante flow van goede updates blijft komen) Bewerkt: 5 december 2016 door KoningJesper Reageren
JasonStatham Geplaatst: 5 december 2016 Rapport Geplaatst: 5 december 2016 NieR: Automata .. 15 games en Death Stranding Vergeet ik gewoon Red Dead Redemption 2 Ps Pro (Al gaat dat zeker en vast pas eind 2017/2018 zijn, heb nog geen 4K TV. ) Is het tegen die tijd niet beter om gewoon Scorpio te halen als je toch een 4K-capabele console wilt? Anderzijds bestaat je leuke lijstje wel uit 4 PS4-(console)exclusives, is dat de reden? Reageren
Niked Geplaatst: 5 december 2016 Rapport Geplaatst: 5 december 2016 NieR: Automata .. 15 games en Death Stranding Vergeet ik gewoon Red Dead Redemption 2 Ps Pro (Al gaat dat zeker en vast pas eind 2017/2018 zijn, heb nog geen 4K TV. ) Is het tegen die tijd niet beter om gewoon Scorpio te halen als je toch een 4K-capabele console wilt? Anderzijds bestaat je leuke lijstje wel uit 4 PS4-(console)exclusives, is dat de reden? Ik hou niet echt van het OS van Xbox, eerlijk gezegd. Alles staat overal en nergens. M'n Xbox One heb ik dan ook enkel in bezit voor de exclusives. (Halo bijvoorbeeld) Voor m'n Ps4 heb ik ondertussen al meer dan 35 fysieke games liggen ( en nog een paar digitaal), en nog nooit achter iets moeten zoeken. Door m'n redelijk grote collectie lijkt het me normaal gewoon de opvolger van de reeks aan te schaffen. Ik koop een console voor het gebruiksgemak, niet om eerst 10 minuten te gaan zoeken hoe ik vrienden moet toevoegen. Vergeet ik nog in m'n lijstje de Nintendo Switch te zetten. Reageren
JasonStatham Geplaatst: 5 december 2016 Rapport Geplaatst: 5 december 2016 Ik hou niet echt van het OS van Xbox, eerlijk gezegd. Alles staat overal en nergens. M'n Xbox One heb ik dan ook enkel in bezit voor de exclusives. (Halo bijvoorbeeld) Voor m'n Ps4 heb ik ondertussen al meer dan 35 fysieke games liggen ( en nog een paar digitaal), en nog nooit achter iets moeten zoeken. Door m'n redelijk grote collectie lijkt het me normaal gewoon de opvolger van de reeks aan te schaffen. Ik koop een console voor het gebruiksgemak, niet om eerst 10 minuten te gaan zoeken hoe ik vrienden moet toevoegen. Vergeet ik nog in m'n lijstje de Nintendo Switch te zetten. Ah oké, dat verklaart het. Daarnaast zijn bijna alle XO-exclusives natuurlijk ook speelbaar op PC via Xbox Play Anywhere Reageren
MovieGamer Geplaatst: 5 december 2016 Rapport Geplaatst: 5 december 2016 (bewerkt) Oja, de Nintendo Switch en die Mini NES moeten ook nog toegevoegd worden aan mijn lijstje. Ik had ze er in eerste instantie expres niet bijgezet omdat het consoles zijn en geen games. Bewerkt: 5 december 2016 door MovieGamer Reageren
JasonStatham Geplaatst: 6 juni 2017 Rapport Geplaatst: 6 juni 2017 Op 12/4/2016 om 19:45, FrankyFourFingers zei: NieR: Automata Yakuza Kiwami Horizon: Zero Dawn Kingdom Hearths II.8 en 3 Gravity Rush 2 The Legend of Zelda: Breath of the Wild Mass Effect: Andromeda The Last Guardian, wellicht? Resident Evil 7: Biohazard Persona 5 The Last of Us Part II Uncharted: The Lost Legacy God of War Detroit: Become Human Prey Days Gone en Death Stranding Half jaartje later.. NieR: Automata op dag 1 gehaald en wellicht de beste game die ik in jaren heb gespeeld. Horizon: Zero Dawn was ook een topper. The Last Guardian kwam dan toch uit na een hele consolegeneratie overgeslagen te hebben en wist me toch nog diep te raken. RE7 heb ik hier liggen, maar nog niet aan toegekomen. Rest van het lijstje blijft staan m.u.v. Mass Effect: Andromeda, schijnt een flinke tegenvaller te zijn. Nieuw aan het lijstje: Red Dead Redemption 2 Final Fantasy XII: The Zodiac Age The Lost Sphear Een shooter, Destiny2, CoD:WWII of SW:BFII Final Fantasy 7 Remake Cyberpunk 2077 Middle Earth: Shadow of War Ni No Kuni II En E3 moet nog beginnen Te veel goede games, te weinig tijd. Reageren
Platypus Geplaatst: 7 juni 2017 Rapport Geplaatst: 7 juni 2017 Ik zal beginnen met de games die al uit zijn, maar die ik nog niet gekocht heb: Watch_Dogs 2 Sniper Elite 4 Horizon: Zero Dawn Mirror's Edge Catalyst Aragami En nu de games die nog moeten uitkomen: Uncharted: The Lost Legacy The Last of Us Part II COD: WW2 Far Cry 5 Red Dead Redemption 2 Life is Strange 2 Er zullen er nog wel wat zijn, maar dit zijn de belangrijkste. Reageren
Kratod Geplaatst: 13 juli 2017 Rapport Geplaatst: 13 juli 2017 PS4 Watch Dog 1 Watch Dog 2 The Last of Us 1 The Last of US 2 Tomb Raider Bioschok infinite PC Bus Simulator 16* Uitbreidingen van Cities Skyline* *Als ik een goede pc heb Stuur en controle voor bus en metro simulaties Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.