Visser23 Geplaatst: 9 oktober 2015 Rapport Geplaatst: 9 oktober 2015 Hallo allemaal, Sinds een paar dagen ben ik een beetje geobsedeerd door een voetbalster van de VS; Alex Morgan. Hier heb ik dan ook een design van gemaakt. Hij is te gebruiken als bureaubladachtergrond. Rates en tips? Reageren
aron24 Geplaatst: 9 oktober 2015 Rapport Geplaatst: 9 oktober 2015 Zit er grafisch goed uit, A is als enige letter een beetje weggevallen(de bedoeling?) en het licht onder de tekst vind ik persoonlijk wat minder, maar dat is meer eigen mening. 8,8/10 Reageren
.PhoeniX. Geplaatst: 9 oktober 2015 Rapport Geplaatst: 9 oktober 2015 (bewerkt) Wederom is dit 'n meesterwerkje. Er is maar werkelijk héél weinig op aan te merken. Het enige waar ik me lichtelijk aan stoor is van het feit dat sommige gedeeltes ietwat té gele gloed heeft. Aan de andere kant vind ik 'm persoonlijk wel redelijk goed gelukt, zoals het lettertype. Ik doe het dan ook zeker niet na. Bewerkt: 9 oktober 2015 door .PhoeniX. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.