RUBENN Geplaatst: 15 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst: 15 oktober 2015 Succes Visser, je hebt je al aardig bewezen in het grafische hoekje! En bedankt Caby! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Michael Geplaatst: 18 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst: 18 oktober 2015 Ik kan Cabyon nog voor zijn periode als moderator nog herinneren en het was even een vreemd gezicht toen ik hem een paar dagen geleden weer in een groen jasje zag lopen. In twee jaar zijn er veel dingen veranderd. Hopelijk zien we je nog vaak op het forum. En veel succes Visser. Ik ben er zeker van dat je comfortabel zit in deze functie met je ervaring als graficus. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Unmountable Tijmen Geplaatst: 5 november 2015 Rapport Share Geplaatst: 5 november 2015 Cabyon, nooit echt gekend, maar het ga je goed man. En Visser natuurlijk succes! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.