Gtamoney Geplaatst: 11 oktober 2015 Rapport Geplaatst: 11 oktober 2015 Hallo mensen, Ik heb een manier ontdekt waarop je gta geld aan anderen kunt geven. Niet doormiddel van bounty's maar doormiddel van een glitch. ik heb zelf enorm lang gespeeld en ben legit level 208 op het moment. ik heb een vermogen van ongeveer 90 miljoen op mijn gta account. het komt er dus op neer dat ik dat aan anderen kan geven, ik ga het dus verkopen. ben je geintresseerd? voeg me dan toe op skype: *** en dan maken we een deal! ben wel snel want voordat je het weet heeft Rockstar deze glitch in de smiezen en patchen ze hem uit de game omdat ze ons het niet gunnen. Groetjes, Friso
super_senne Geplaatst: 11 oktober 2015 Rapport Geplaatst: 11 oktober 2015 Ik weet niet zeker maar dit KAN spam zijn...
Gtamoney Geplaatst: 11 oktober 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 11 oktober 2015 Ik weet niet zeker maar dit KAN spam zijn... haha, dat is het zeker niet. ik dacht laat ik het aanbieden voor de mensen die geintresseerd zijn.
FlexxNL Geplaatst: 11 oktober 2015 Rapport Geplaatst: 11 oktober 2015 Glitches/hacks/mods die je een voordeel geven in GTA Online zijn verboden op dit forum.
Beltie Geplaatst: 11 oktober 2015 Rapport Geplaatst: 11 oktober 2015 Voor welke versie is dit: PC - PS3 - PS4 - XBOX 360 - XBOX One???
Gtamoney Geplaatst: 11 oktober 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 11 oktober 2015 Voor welke versie is dit: PC - PS3 - PS4 - XBOX 360 - XBOX One??? Alleen voor de PC versie helaas
FlexxNL Geplaatst: 11 oktober 2015 Rapport Geplaatst: 11 oktober 2015 (bewerkt) Voor welke versie is dit: PC - PS3 - PS4 - XBOX 360 - XBOX One??? Alleen voor de PC versie helaas Wat word er nou 2 keer tegen je gezegt 1 keer in de chat en 1 keer op het forum Ik zal het nog eens zeggen tegen je Glitches/hacks/mods die je een voordeel geven in GTA Online zijn verboden op dit forum. Slotje graag iemand de crew ? Bewerkt: 11 oktober 2015 door Pino1982
.Sharingan Geplaatst: 11 oktober 2015 Rapport Geplaatst: 11 oktober 2015 Dit is echt de slechtse scam wat ik ooit gezien heb.. Voor welke versie is dit: PC - PS3 - PS4 - XBOX 360 - XBOX One??? Alleen voor de PC versie helaas PC Only? right. Geld proberen af te troggelen van tieners en zelf een waarschijnlijk een trainer gebruiken om geld te spawnen..
Recommended Posts