jelle9402 Geplaatst: 12 oktober 2015 Rapport Geplaatst: 12 oktober 2015 Hallo allemaal, Mijn ps3 heeft afgelopen week het loodje gelegd. ik had besloten te gaan informeren bij een game winkel of ht mogelijk was om mijn online account van gta ps3 over te zetten naar de xbox 360. volgens hun moest dat gewoon kunnen dus ik heb een xbox 360 gekocht. Gister avond ben ik 2 uur bezig geweest om het voor elkaar te krijgen, overal op internet gezocht hoe ik dat kon doen maar er was niks over te vinden, alleen voor de ps4 en xbox one. Nu begin ik sterk te twijfelen of het überhaupt wel mogelijk is. kan iemand mij vertellen of dit kan en hoe ik dit moet doen? Want ik kom er zelf niet meer uit. Reageren
Lars Geplaatst: 12 oktober 2015 Rapport Geplaatst: 12 oktober 2015 Ik heb er niet veel verstand van, maar volgens mij gaat alles via Social Club. Dus volgens mij moet je je Xbox Gamertag aan je social club account linken. Dat kan uiteraard via http://socialclub.rockstargames.com/ Succes Reageren
nolms Geplaatst: 12 oktober 2015 Rapport Geplaatst: 12 oktober 2015 Vrees dat dat niet mogelijk is maar je zou kunnen proberen een support ticket te openen en daarin de situatie uitleggen, weet niet of ze je ermee kunnen of willen helpen maar dat zou de enige manier zijn om het mogelijk te maken. Hier heb je de link naar de support ticket: https://support.rockstargames.com/hc/en-us/requests/new Reageren
jelle9402 Geplaatst: 12 oktober 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 12 oktober 2015 Oke bedankt dan ga ik dat proberen! Reageren
Big Boss Geplaatst: 12 oktober 2015 Rapport Geplaatst: 12 oktober 2015 Ik vind het persoonlijk redelijk dom dat je op dit punt nog een XBox 360 gekocht hebt, te meer omdat je van PS3 komt en je er dus (naar alle waarschijnlijkheid) niet eens games voor hebt. Ik weet niet wat de X360 momenteel nog kost, maar beter had je gewoon iets meer neergeteld voor een nieuwe X1 of PS4 (of PC). Reageren
jelle9402 Geplaatst: 12 oktober 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 12 oktober 2015 Ik heb net de reactie terug gekregen dat het indd niet mogelijk is. dus dat word opnieuw beginnen. bedankt voor jullie hulp Reageren
.PhoeniX. Geplaatst: 12 oktober 2015 Rapport Geplaatst: 12 oktober 2015 Idd. Aan de andere kant snap ik het alleszins niet waarom je zonet nog 'n oude Xbox 360 had gekocht, puur omdat 'ie goedkoper was? En sja, met een klein beetje speurwerk kon je makkelijk achterhalen dat het simpelweg niet mogelijk was om v/d PS3 naar de Xbox 360 te gaan. Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 12 oktober 2015 Rapport Geplaatst: 12 oktober 2015 Je kunt inderdaad voor een kleine meer prijs een 2e hands next-gen console halen. Reageren
jelle9402 Geplaatst: 12 oktober 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 12 oktober 2015 Ja klopt ook helemaal het is ook niet logisch:p maar aan gezien ik deze maand ff rustig aan moet doen met de centjes heb ik deze xbox gekocht omdat ik die voor relatief weinig kon over nemen van een kennis. volgende maand ga ik zeker voir de xbox one. Mja dat is volgende maand pas en een maand lang zonder gta had ik niet zo veel zin in xd Reageren
TrevorP Geplaatst: 13 oktober 2015 Rapport Geplaatst: 13 oktober 2015 haha ach je kunt hem dan waarschijnlijk nog wel slijten Overigens... als je vrienden (als je daar veel mee zou spelen) geen xbox one hebben zou ik eerder de PS4 overwegen. Ik geloof dat die met GTA een grotere userbase heeft. Ik ze op de fora waar ik kom gewoon meer geuren daarmee dan met de xbox one. (Nee ik ben niet bevooroordeeld, heb geen van beide maar valt me al een tijdje op. ) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.