toyoco Geplaatst: 14 oktober 2015 Rapport Geplaatst: 14 oktober 2015 (bewerkt) misschien een stomme vraag, maar sinds vandaag heb ik linksboven in beeld mijn pc gegevens in beeld staan. wellicht ergens op gedrukt of een optie aan staan. kan alleen niet vinden waar of hoe ik dit weg krijg. iemand een idee? alvast bedankt! Bewerkt: 14 oktober 2015 door toyoco Reageren
Big Boss Geplaatst: 14 oktober 2015 Rapport Geplaatst: 14 oktober 2015 Draai je een of ander monitor programma, zoals MSI AfterBurner? Deze informatie is wel typisch voor dat soort tools. Reageren
toyoco Geplaatst: 15 oktober 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 15 oktober 2015 Nee, niet dat ik weet. Heb het ook alleen maar tijdens GTA zover ik nu weet. Reageren
TrevorP Geplaatst: 15 oktober 2015 Rapport Geplaatst: 15 oktober 2015 Toch moet het zoiets zijn. Ik gebruik zelf RivaTuner hiervoor om de framerate en temperatuur goed te krijgen bij het testen. GTA heeft (bij mijn weten, en ik heb er naar gezocht) zelf niet zoiets ingebouwd. Reageren
toyoco Geplaatst: 15 oktober 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 15 oktober 2015 ik heb het gevonden! na jullie reactie ben ik eens gaan nadenken, en ik kwam er achter dat ik pas een update heb gedaan ivm het programma die ik kreeg bij mijn waterkoeling. schijnbaar is er na de update dus de optie aangezet. is dus opgelost. Bedankt nogmaals!! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.