Jump to content

PS4 spawnt gratis wagens?


GTA_Online

Recommended Posts

Hallo ik heb mij onlangs een PS4 aangeschaft met het spel GTA5 en heb een vraagje. Is het normaal dat ik als Michael, Franklin of Trevor, soms bij de Los Santos Customs van die dure luxe sportwagens zie staan, waar echt alles op is, gewoon kan inspringen en bewaren in men garage? 1x is zo een wagen in men garage opeens tevoorschijn gekomen met enkel 4 banden en de wagen zelf onzichtbaar maar staat er degelijk wel. Hopelijk zijn dat geen illegale wagens? Het is niet online. Een plus kaart heb ik nog niet om Online te spelen.

Link to comment
Delen op andere websites

Hallo ik heb mij onlangs een PS4 aangeschaft met het spel GTA5 en heb een vraagje. Is het normaal dat ik als Michael, Franklin of Trevor, soms bij de Los Santos Customs van die dure luxe sportwagens zie staan, waar echt alles op is, gewoon kan inspringen en bewaren in men garage? 1x is zo een wagen in men garage opeens tevoorschijn gekomen met enkel 4 banden en de wagen zelf onzichtbaar maar staat er degelijk wel. Hopelijk zijn dat geen illegale wagens? Het is niet online. Een plus kaart heb ik nog niet om Online te spelen.

Hallo en welkom op het forum :)

Ja. De voertuigen die gemodificeerd zijn als je ze tegen komt kan je inderdaad gewoon stelen en in je garage zetten.

Vaak hebben deze ook unieke kleuren die je normaliter niet tegen komt.

Ook spawnen deze voertuigen online en kan je de meeste verkopen voor een leuk geld bedrag.

Dat van de onzichtbare wagen is hoogstwaarschijnlijk een glitch, en zou niet gevaarlijk of iets dergelijks moeten zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

oke bedankt :) leuk dat ze ook in Online zullen aanwezig zijn op straat. Bij men PS3 waren de hoogst opbrengende wagens die Gang cars voor 13.000$ die je kon verkopen. Die 1 glitch heb ik laten ontploffen in men garage en is nu weg. Dan me maar een PSN pluskaart aanschaffen en omzetten van PS3 naar PS4, maar is voor 1 jaar, dus nadien moet ik weer bijkopen. Op PS3 was Online gratis. Maar tja :)

Link to comment
Delen op andere websites

Tot nu toe nog steeds niet tegen gekomen in Online :( . Wat me ook opvalt is dat ik op 4uur spelen misschien 2X een groene Gang auto tegenkom daar in die buurt, tegenover in PS3 je ze wel elke maal het donker werd tegen kwam

Link to comment
Delen op andere websites

Tot nu toe nog geen enkele keer (NUL) zulke luxe wagens gezien bij mod shops :( integenstelling tot gewone GTA. Zelfs door de straten zie je geen Jester, Alpha, Pigalle, Blade, Rhapsody, .... in Online, wat je wel heel vaak tegenkomt in de gewone versie. Spijtig :( om dan maar te zwijgen van die nieuwe Benny mod :( massa geld voor nodig. Enkel voor cheaters dus

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...