KoningJesper Geplaatst: 16 oktober 2015 Rapport Geplaatst: 16 oktober 2015 (bewerkt) Hallo! Ik weet dat ik al vaker een Story heb gedaan en dat die nooit echt verder ging maar ik heb nu vakantie en wil t dus nóg een keer proberen Ik ga dit dus ik FM doen en nu had ik de vraag welke club/speler ik zou doen Ik neem suggesties aan. Het liefst wel voldoenend aan de volgende eisen: - Een competitie/land met tenminste een redelijk niveau - Een club (of speler) met een duidelijke visie - Een uitdaging Bewerkt: 16 oktober 2015 door Visser23 Reageren
Visser23 Geplaatst: 16 oktober 2015 Rapport Geplaatst: 16 oktober 2015 Werder Bremen weer naar de top brengen, lijkt me wel een mooie uitdaging. Prachtig clubje, maar heeft wel wat verandering nodig. Succes met je verhaal! Reageren
Crazy-Ghost Geplaatst: 16 oktober 2015 Rapport Geplaatst: 16 oktober 2015 Ik zou het gewoon met een club of speler doen waar jij fan van bent. Dan kan je meer informatie over het onderwerp schrijven en houd je het langer voor. Reageren
KoningJesper Geplaatst: 16 oktober 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 16 oktober 2015 Wordt het Werder Bremen? Of toch een andere club? Note: Dit speelt zich ongeveer na het seizoen 2013/14 af Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.