Jump to content

[Online: TH] Vraag en antwoord


ERRWINS

Recommended Posts

  • Reacties 471
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Tommie59

    51

  • nolms

    38

  • ERRWINS

    35

  • FlexxNL

    25

En die knoppencombi/actie L3 of whatever zoek ik nu.

Dat is je linker joystick.

Hahaha thanks maar speel al vanaf de PS1 dus die wist ik nog wel. Rare is dat ik de combi's wel begrijp maar ondanks de heldere uitleg van Pino de wagens (alle 4) ondanks inhouden X en L3 (linkerjoystick dus) bewegen hij slechts 1 beweging maakt. Dus met de voorkant of achterkant omhoog blijft staan. En niet bouncet. Aangezien geen enkele auto het doet zal het vast aan mij liggen..

Link to comment
Delen op andere websites

L3 moet je niet indrukken / inhouden he die moet je dus bewegen en (in jou geval) dus X inhouden

Ben er inmiddels uit. Moest even volhouden maar het werkt. Thanks. Probleem zat in het feit dat ik met de linkerjoystick moest volhouden. Was te geobsedeerd met de X button en de "stand" van de auto. All good now, bedankt
Link to comment
Delen op andere websites

L3 moet je niet indrukken / inhouden he die moet je dus bewegen en (in jou geval) dus X inhouden

Ben er inmiddels uit. Moest even volhouden maar het werkt. Thanks. Probleem zat in het feit dat ik met de linkerjoystick moest volhouden. Was te geobsedeerd met de X button en de "stand" van de auto. All good now, bedankt

Kijk eens aan weer iemand goed kunnen helpen blij tehoren dat het na volhouden toch nog is gelukt :tu:

Is het ook mogelijk een garage en/of apartement ook gewoon los teverkopen net als je auto's zeg maar

nope, alleen inruilen.

Okee bedankt wel jammer dat je garage's en apartementen niet los kan verkopen

Bewerkt: door Pino1982
Link to comment
Delen op andere websites

Het licht er aan op welke console je GTA Online speelt op de PS3/PS4/Xbox 360/Xbox One/PC

Op de PS3 kan je 3 huizen en losse garage's kopen als je een huis koopt kopen zitten er garage's bij ligt er net aan wat voor je huis je koopt en hoe duur maar

Op de PS4 kan je 4 huizen en losse garage's kopen als je een huis koopt kopen zitten er garage's bij ligt er net aan wat voor je huis je koopt en hoe duur maar

Op de Xbox360/Xbox One/PC weet ik niet hoe het precies zit ik denk dat daar het zelfde is als op de PS3 en PS4

Bewerkt: door Pino1982
Link to comment
Delen op andere websites

Oke bedankt Pino.. En dan de laatste vraag haha, gister en eergisteren tijdens GTA online als ik nog maar net online ben zie ik heel veel spelers weg gaan (left) zie je dan staan, en dan soms wordt ik er zelf ook afgegooid, hoe komt dit? Gr jan

Link to comment
Delen op andere websites

Kan je bij GTA online meerdere appartementen kopen en/of ook een huis bijv. Zoiets als die van Michael in de story mode? En garageboxen online kan dat ook? Alvast bedankt !

je kunt alleen appartementen kopen, (helaas) geen villa's. ;)

Oke bedankt Pino.. En dan de laatste vraag haha, gister en eergisteren tijdens GTA online als ik nog maar net online ben zie ik heel veel spelers weg gaan (left) zie je dan staan, en dan soms wordt ik er zelf ook afgegooid, hoe komt dit? Gr jan

Zoek hier even je console op en volg dan de guide. Als het goed is werkt het dan beter. ;)

Bewerkt: door ezra24rct3
Link to comment
Delen op andere websites

Hallo allemaal

Ik heb een klein probleempje ik kan een aantal winkels niet meer zien op de map in GTA Online zo als

Kleding zaken

Tattoo shops

Lossantos Costoms

Low Rider Garage

Voor de rest kan ik alles zien

EDIT

Ik kan ook geen kleren kiezen in mijn GTA Online woning om tewiselen heel raar

Bewerkt: door Pino1982
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...