gerwin109 Geplaatst: 18 november 2015 Rapport Geplaatst: 18 november 2015 Je zult eerst pegasus moeten bellen. Die zetten hem dan klaar op het dichtstbijzijnde vliegveld. Daarna krijg je dus wel een icoontje op de map. Dankje! Dat was hem inderdaad! :-) Reageren
gerwin109 Geplaatst: 18 november 2015 Rapport Geplaatst: 18 november 2015 Hallo allen, Ik heb eens gelezen op internet dat je kunt beleggen in GTA V online. Je kunt dan aandelen kopen in een bedrijf wat dan meer waard kan worden waardoor dat flink wat geld op kan leveren. Iemand enig idee hoe dit werkt? Hoor graag, Gerwin Reageren
gerwin109 Geplaatst: 18 november 2015 Rapport Geplaatst: 18 november 2015 Hallo allen, Wanneer je met de muis van wapen wisselt zie je twee blauwe pijltjes met daaronder een nummer van het aantal wapens dat je hebt in deze categorie. Hoe kan ik binnen deze wapens switchen? Denk bijvoorbeeld aan het switchen tussen granaat en mines. Hoor graag, Gerwin Reageren
Niked Geplaatst: 18 november 2015 Rapport Geplaatst: 18 november 2015 (bewerkt) Hallo allen, Ik heb eens gelezen op internet dat je kunt beleggen in GTA V online. Je kunt dan aandelen kopen in een bedrijf wat dan meer waard kan worden waardoor dat flink wat geld op kan leveren. Iemand enig idee hoe dit werkt? Hoor graag, Gerwin Hey, Helaas is dit niet mogelijk in GTA: Online. Dit is enkel mogelijk in GTAV zelf. Bewerkt: 18 november 2015 door Skullz-000 Reageren
gerwin109 Geplaatst: 18 november 2015 Rapport Geplaatst: 18 november 2015 Hey, Helaas is dit niet mogelijk in GTA: Online. Dit is enkel mogelijk in GTAV zelf. Ah, dat is jammer. Maar bedankt voor je reactie! Reageren
FlexxNL Geplaatst: 18 november 2015 Rapport Geplaatst: 18 november 2015 Ik speel geen GTA V / GTA Online op de PC maar ik zou zeggen probeer de pijltjes toetsen eens Reageren
Tommie59 Geplaatst: 18 november 2015 Rapport Geplaatst: 18 november 2015 (bewerkt) Je kan wapens wisselen in dezelfde categorie door middel van je muiswiel. Voor alle controls van GTA V kan je op WikiGTA terecht. http://nl.m.wikigta.org/wiki/Besturing_(GTA_V) Bewerkt: 18 november 2015 door Tommie59 Reageren
hendriks-keizer Geplaatst: 21 november 2015 Rapport Geplaatst: 21 november 2015 Wie weet waarom ik mijn auto,s niet naar de garage in kan rijden. (voor andere kleur,motor enz,) dan zegt hij dat deze auto de garage niet ik kan......??? wel in me eigen garage van me huis maar heb de auto,s gekocht.... Alvast bedankt Reageren
Tommie59 Geplaatst: 21 november 2015 Rapport Geplaatst: 21 november 2015 Ben je bij Benny's garage of Los Santos Customs? Als het over de eerste gaat; Benny's kan je alleen in met een lowrider. En je moet Benny's eerst vrijspelen door de missie Community Outreach te voltooien. Reageren
ERRWINS Geplaatst: 21 november 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 21 november 2015 Wie weet waarom ik mijn auto,s niet naar de garage in kan rijden. (voor andere kleur,motor enz,) dan zegt hij dat deze auto de garage niet ik kan......??? wel in me eigen garage van me huis maar heb de auto,s gekocht.... Alvast bedankt Ik heb je topic even samengevoegd met dit topic, aangezien het een klein vraagje is. Veel plezier op het forum! Reageren
Wz-r6 Geplaatst: 5 december 2015 Rapport Geplaatst: 5 december 2015 Ik heb een vraag. Ik heb de eerste heist afgerond als ik nu iemand anders wil helpen vraagt hij of ik dat zeker wil omdat ik de rest dan zou verliezen (progress)of kan ik dat negeren? Bvd Reageren
ERRWINS Geplaatst: 5 december 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 5 december 2015 Je kunt inderdaad de 'progress' verliezen. Dat houdt in dat je weer opnieuw moet beginnen (bij de eerste heist), wanneer je zelf een heist wilt gaan starten. Je kunt alle invites gewoon accepteren zodat je elke heist kunt spelen. Zelf vond ik de volgorde niet zo belangrijk. Reageren
Wz-r6 Geplaatst: 5 december 2015 Rapport Geplaatst: 5 december 2015 Oke dus dat geld eigenlijk alleen als je er 1 bent begonnen als je er niet met 1 bezig bent kan het gewoon en degene die je gehaald(volledig) heb blijft ook gewoon gehaald.bvd Reageren
ronkong Geplaatst: 6 december 2015 Rapport Geplaatst: 6 december 2015 Ik heb gehoord dat er nieuwe update 18 december komt. wie weet er meer van? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.