Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 6 december 2015 Rapport Geplaatst: 6 december 2015 Ik heb gehoord dat er nieuwe update 18 december komt. wie weet er meer van? zo heb ik gehoord dat er 17 december een 2e lowriders update komt en 22 december een kerst update. Je moet het niet allemaal geloven. Eerst zien, dan geloven Reageren
verhoef2005 Geplaatst: 7 december 2015 Rapport Geplaatst: 7 december 2015 Help! Mijn zoon heeft een xbox 360 en vandaag voor een jaar een online abonnement gekocht.,. Maar.... Hoe speel je dit online? We " kennen" niemand dus misschien wil iemand hem uitnodigen? Hij is 10 dus " rustig aan graag" Reageren
NickOwnage Geplaatst: 7 december 2015 Rapport Geplaatst: 7 december 2015 (bewerkt) Uhhh... Hij is nog best jong om dit soort spellen te spelen. Zeker online met grof taalgebruik etc. Antwoord: Als je in Singleplayer zit (zonder op dat moment in een missie te zitten) houdt je de onderste knop van het D-pad ingedrukt. (4 vakjes Dan naarbeneden selecteren dan ga je naar GTA Online. Of via het menu naar het kopje GTA Online. Daar staat iets van Public Free Roam Session. Klik daarop en je gaat de online wereld binnen. Vooraf aan het vrije spelen moet je een aantal verplichte missies doen die je helpen met het beter begrijpen van de game. ---- En als je mensen zoekt om mee te spelen kun je in Crews & Clans gedeelte Death Incorporated op zoeken. Dit zijn Xbox gamers die graag GTA op de Xbox spelen. Bewerkt: 7 december 2015 door NickOwnage Reageren
gtasjappie Geplaatst: 8 december 2015 Rapport Geplaatst: 8 december 2015 Goedemiddag, Ik heb de volgende vraag : Ik speel GTA V online op de PS3. Nu probeer ik de armored karin kuruma te bemachtigen maar dit lukt niet. Zit inmiddels op rank 35 en heb de Fleeca job al uitgespeeld. Nu dacht ik gelezen te hebben dat deze wagen na deze heist te koop is maar kan hem nergens vinden. Hopelijk weet iemand mij te helpen. Alvast bedankt. Gr, Onno Reageren
Tommie59 Geplaatst: 8 december 2015 Rapport Geplaatst: 8 december 2015 Hij zou bij Southern San Andreas Super Auto's moeten staan. Heb je daar ook al gekeken? Anders zou je voor de zekerheid The Fleeca Job nogmaals kunnen uitspelen. Reageren
gtasjappie Geplaatst: 9 december 2015 Rapport Geplaatst: 9 december 2015 Ik zag dus op het planningsbord dat ik de heist finale van de fleecajob nog moet voltooien....... thanks voor de reactie Reageren
Tommie59 Geplaatst: 9 december 2015 Rapport Geplaatst: 9 december 2015 Geen dank. Veel plezier met je Kuruma. Reageren
RyanDanah Geplaatst: 10 december 2015 Rapport Geplaatst: 10 december 2015 Als je 7 dagen je Daily Objectives complete krijg je een bonus van $100.000,- Dit zijn 7 keer dat je GTA online doet? Dus niet per se 7 dagen van de week? Ik ben de tel kwijt geraakt. Volgens mij had ik gisteravond voor de 7e keer achter elkaar de objectives complete. Maar ik heb geen melding gezien van de $100.000,- Kan ik dit ergens terug vinden? >>> Door ERRWINS: Ik heb je vraag even verplaatst <<< Reageren
Tommie59 Geplaatst: 10 december 2015 Rapport Geplaatst: 10 december 2015 (bewerkt) Dit zijn 7 dagen v/d week. D'r zijn awards voor die bonus (en die van een maand) dus je zou daar kunnen kijken. (in het pause menu naar STATS 》Awards) Bewerkt: 10 december 2015 door Tommie59 Reageren
coolguynl Geplaatst: 10 december 2015 Rapport Geplaatst: 10 december 2015 nee voor die bonus moet je echt 7 dagen achter elkaar die daily objectives halen Reageren
RyanDanah Geplaatst: 15 december 2015 Rapport Geplaatst: 15 december 2015 Dit zijn 7 dagen v/d week. D'r zijn awards voor die bonus (en die van een maand) dus je zou daar kunnen kijken. (in het pause menu naar STATS 》Awards) Bedankt voor je tip. Ik zal eens even kijken. nee voor die bonus moet je echt 7 dagen achter elkaar die daily objectives halen Heel apart. Vanmorgen heb ik mijn daily objectives weer complete. En toen kreeg ik een weekly bonus van $100.000,-. Terwijl ik, bij mijn weten, donderdag niet online was geweest. Reageren
JasonStatham Geplaatst: 15 december 2015 Rapport Geplaatst: 15 december 2015 (bewerkt) Dan ben je gewoon een lucky bastard Aangezien je in de ochtend speelt, hoe laat is dat dan? De daily objectives veranderen om 08:00, dus misschien heb je het vlak voor de reset gedaan en later op de dag weer en was je even de tel kwijt? Wel grappig om te zien dat je wat aan mijn post hebt gehad. Ik zelf was er in juli mee begonnen maar was ermee gekapt na een weekje of anderhalf zoiets Bewerkt: 15 december 2015 door FrankyFourFingers Reageren
RyanDanah Geplaatst: 15 december 2015 Rapport Geplaatst: 15 december 2015 Ik kan me voorstellen dat je kapt met de daily objectives completen. Ik ben namelijk ook al een paar keer gestopt. En echt heel veel levert het niet op. Met een goede contactmissie ben je, in de meeste gevallen, minder lang bezig en levert meer op. Gisteravond had ik mijn daily objectives van gisteren al complete. Vanmorgen was ik van circa 7:30 tot 8:00 Online. Ik had ergens gelezen dat altijd om Ca. 7:00 de daily objectives ververst worden. Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 16 december 2015 Rapport Geplaatst: 16 december 2015 Weet iemand hiero hoe je VIP word met die nieuwe update? Reageren
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 16 december 2015 Rapport Geplaatst: 16 december 2015 Weet iemand hiero hoe je VIP word met die nieuwe update? bovenin het interaction menu kan je het vinden volgens mij Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.