Ezra24rct3 Geplaatst: 16 december 2015 Rapport Geplaatst: 16 december 2015 Ah ja, gevonden. Thnx! Reageren
AXIO Geplaatst: 20 december 2015 Rapport Geplaatst: 20 december 2015 Ik word telkens uit een online sessie gegooid en dat ik dan weer in SP terecht kom maar wat ik ook vaak voor komt is dat alle spelers leaven. Ik speel op de PS4 met een Internet kabel. Heeft iemand een oplossing? Reageren
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 20 december 2015 Rapport Geplaatst: 20 december 2015 Ik zou voor de zekerheid even je router resetten (stekkertje eruit en er weer in). Als dit niet werkt kan je je DNS code wijzigen van 8888 naar 8844 (of andersom, weet het niet zeker) Reageren
Caswessels Geplaatst: 25 december 2015 Rapport Geplaatst: 25 december 2015 (bewerkt) Is het mogelijk om een custom nummerbord te maken via de social club site? Via de ifruit app kan ik niet meer inloggen. Bewerkt: 25 december 2015 door Caswessels Reageren
Tommie59 Geplaatst: 25 december 2015 Rapport Geplaatst: 25 december 2015 Nee, dit kan alleen met de iFruit app. Reageren
---Diablo--- Geplaatst: 26 december 2015 Rapport Geplaatst: 26 december 2015 Klopt het dat je niet de kosten van de verzekering hoeft te betalen wanneer je iemand met een bounty op zijn hoofd in zijn (verzekerde) personal vehicle opblaast? Reageren
Votair Geplaatst: 26 december 2015 Rapport Geplaatst: 26 december 2015 Klopt het dat je niet de kosten van de verzekering hoeft te betalen wanneer je iemand met een bounty op zijn hoofd in zijn (verzekerde) personal vehicle opblaast? Ik lees in dit topic dat degene met de bounty dan de kosten moet betalen. Reageren
Tommie59 Geplaatst: 26 december 2015 Rapport Geplaatst: 26 december 2015 Als het goed is hoeft dan niemand m te betalen. Hij staat dan gewoon als free in de mmi lijst van degene met de bounty. Reageren
SmokingBiggi Geplaatst: 29 december 2015 Rapport Geplaatst: 29 december 2015 Heeft iedereen ook het probleem dat goed verdienende missies niet opgestart kunnen worden online. Chop Chop van ron bv. Dit is al de 2de x tijdens een groot verlof. Echt hatelijk als je es enkele dagen wil levelen op missies... Reageren
---Diablo--- Geplaatst: 1 januari 2016 Rapport Geplaatst: 1 januari 2016 Nog even terugkomend op die bounties. Uit ervaring kan ik nu inderdaad zeggen dat wanneer je een auto kapotmaakt van iemand met een bounty je over het algemeen niets hoeft te betalen. Al is het me ook een keer gebeurd dat ik €5000 kreeg door de bounty die ik had geïnd, maar ook de melding bad sport kreeg en de kosten voor de auto moest ophoesten? Is dat dan iemand in een personal vehicle van iemand anders ? Reageren
TrevorP Geplaatst: 1 januari 2016 Rapport Geplaatst: 1 januari 2016 Ik weet het niet zeker, maar volgens mij is dat (vreemd genoeg) als die persoon een auto van een npc gestolen heeft Reageren
nolms Geplaatst: 1 januari 2016 Rapport Geplaatst: 1 januari 2016 Ik denk dat dat inderdaad de personal vehicle van iemand anders was dan Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 1 januari 2016 Rapport Geplaatst: 1 januari 2016 Ik weet het niet zeker, maar volgens mij is dat (vreemd genoeg) als die persoon een auto van een npc gestolen heeft Als je een auto van een NPC vernietigd hoef je der niks voor te betalen. Reageren
TrevorP Geplaatst: 1 januari 2016 Rapport Geplaatst: 1 januari 2016 Dat is waar, ik had alleen de bad sport tekst gelezen, sorry Reageren
---Diablo--- Geplaatst: 4 januari 2016 Rapport Geplaatst: 4 januari 2016 Weet iemand hoe snel de mental state nu werkelijk wordt gereset? De verschillende filmpjes op YouTube spreken elkaar tegen. Het lijkt alsof niemand precies weet hoe het werkt. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.