Jump to content

Recommended Posts

• Reacties 471
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Tommie59

51

• nolms

38

• ERRWINS

35

• FlexxNL

25

Geplaatst:

Ik word telkens uit een online sessie gegooid en dat ik dan weer in SP terecht kom maar wat ik ook vaak voor komt is dat alle spelers leaven. Ik speel op de PS4 met een Internet kabel. Heeft iemand een oplossing?

Geplaatst:

Ik zou voor de zekerheid even je router resetten (stekkertje eruit en er weer in). Als dit niet werkt kan je je DNS code wijzigen van 8888 naar 8844 (of andersom, weet het niet zeker)

Geplaatst: (bewerkt)

Is het mogelijk om een custom nummerbord te maken via de social club site? Via de ifruit app kan ik niet meer inloggen.

Bewerkt: door Caswessels
Geplaatst:

Klopt het dat je niet de kosten van de verzekering hoeft te betalen wanneer je iemand met een bounty op zijn hoofd in zijn (verzekerde) personal vehicle opblaast?

Geplaatst:

Klopt het dat je niet de kosten van de verzekering hoeft te betalen wanneer je iemand met een bounty op zijn hoofd in zijn (verzekerde) personal vehicle opblaast?

Ik lees in dit topic dat degene met de bounty dan de kosten moet betalen.

Geplaatst:

Heeft iedereen ook het probleem dat goed verdienende missies niet opgestart kunnen worden online. Chop Chop van ron bv. Dit is al de 2de x tijdens een groot verlof. Echt hatelijk als je es enkele dagen wil levelen op missies...

Geplaatst:

Nog even terugkomend op die bounties. Uit ervaring kan ik nu inderdaad zeggen dat wanneer je een auto kapotmaakt van iemand met een bounty je over het algemeen niets hoeft te betalen. Al is het me ook een keer gebeurd dat ik €5000 kreeg door de bounty die ik had geïnd, maar ook de melding bad sport kreeg en de kosten voor de auto moest ophoesten? Is dat dan iemand in een personal vehicle van iemand anders ;) ?

Geplaatst:

Ik weet het niet zeker, maar volgens mij is dat (vreemd genoeg) als die persoon een auto van een npc gestolen heeft :D

Geplaatst:

Ik weet het niet zeker, maar volgens mij is dat (vreemd genoeg) als die persoon een auto van een npc gestolen heeft :D

Als je een auto van een NPC vernietigd hoef je der niks voor te betalen. ;)

Geplaatst:

Weet iemand hoe snel de mental state nu werkelijk wordt gereset? De verschillende filmpjes op YouTube spreken elkaar tegen. Het lijkt alsof niemand precies weet hoe het werkt.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...