Jump to content

[Online: TH] Vraag en antwoord


ERRWINS

Recommended Posts

Weet iemand hoe snel de mental state nu werkelijk wordt gereset? De verschillende filmpjes op YouTube spreken elkaar tegen. Het lijkt alsof niemand precies weet hoe het werkt.

Ik dacht zodra je offline gaat. Als jij 24 uur gamed en je bent rood en psycho dan blijf je ook 24 uur lang psycho. Maar als je offline gaat dan ben je weer een wit puntje op de kaart en weer normaal.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 471
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Tommie59

    51

  • nolms

    38

  • ERRWINS

    35

  • FlexxNL

    25

Als ik een yacht van 8 mil koop en ik neem de minste upgrades, kan ik diezelfde upgrades dan later voor dezelfde prijs kopen?

Ja, alleen als je je naam of vlag veranderd kost dat extra. (250.000 voor de naam en 25.000 dollar.) :)

Bewerkt: door Tommie59
Link to comment
Delen op andere websites

Als ik een yacht van 8 mil koop en ik neem de minste upgrades, kan ik diezelfde upgrades dan later voor dezelfde prijs kopen?

Ja, alleen als je je naam of vlag veranderd kost dat extra. (250.000 voor de naam en 25.000 dollar.) smile3.gif

Weet je dat zeker? Mij was verteld dat je echt veel extra moet betalen voor updates later?

Moet ik even iemand gaan meppen, ben zo terug ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Als je de boot zelf upgrade moet je wel flink dokken (tot twee miljoen max.).

Bijvoorbeeld als je de Orion ($ 6 mil. ) koopt, en je wilt de Aqarius ($ 8 mil. ) dan betaal je het verschil bij. (Twee miljoen)

Heb je de Orion en wil je de Pisces ($ 7 mil. ), dan betaal je $ 1 mil. om te upgraden.

Wil je downgraden, dan betaal je in alle gevallen $ 500.000. smile3.gif

Oftewel:

Orion » Aqarius: twee miljoen dollar

Orion » Pisces: één miljoen dollar

Pisces » Aqarius: één miljoen dollar

Pisces » Orion: vijf ton

Aquarius » Pisces: vijf ton

Aquarius » Orion: vijf ton

Bewerkt: door Tommie59
Link to comment
Delen op andere websites

Binnenkort mijn jubileum op gta online door een weerzinwekkend aantal van 100 dagen (irl) online te zijn geweest vol te maken! Nu ben ik level 441 (of iets daar in de buurt) en allemaal netjes fair bij elkaar gespeeld. Ik zie dat mijn 441 in goudkleur wordt weergegeven maar ook spelers die hier in level nog boven zitten hun level in zilvergrijs krijgt aangegeven. Waarschijnlijk praten we dan over platinum. De vraag luidt dan ook..:"Bij welk level verdwijnt het goud voor het platinum?" Wellicht weer een leuke doelstelling voor mezelf. (edit, spel-/tikfoutjes)

Bewerkt: door TinuZzZ72
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...