Tommie59 Geplaatst: 5 februari 2016 Rapport Geplaatst: 5 februari 2016 Ik heb dat ook, maar als ik in IFruit de PS3 app open en een beetje rommel (zonder wat te kopen) staat die er weer. Reageren
TinuZzZ72 Geplaatst: 5 februari 2016 Rapport Geplaatst: 5 februari 2016 Ik heb dat ook, maar als ik in IFruit de PS3 app open en een beetje rommel (zonder wat te kopen) staat die er weer. Straks maar eens kijken of dat rommelen van jou een beetje wil helpen..haha thanks. Reageren
Votair Geplaatst: 5 februari 2016 Rapport Geplaatst: 5 februari 2016 Hoeveel armor vesten kan je in je inventory hebben, als iemand van level 67? Reageren
Joszwd Geplaatst: 6 februari 2016 Rapport Geplaatst: 6 februari 2016 Hoeveel armor vesten kan je in je inventory hebben, als iemand van level 67? 5 Als het goed is Reageren
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 18 februari 2016 Rapport Geplaatst: 18 februari 2016 Ik ben van plan een yacht te kopen en mijn voorkeur gaat uit naar de aquarius. Ik zag dat deze yacht 2 helipads heeft waarvan er op 1 de super volito gestald staat. Maar hoe zit het met de 2e helipad? Kan je hier een heli van jezelf op zetten en er voor zorgen dat die er altijd staat of is die puur bedoeld voor gasten die met een helikopter naar je yacht toe komen? Reageren
AntonTH4Dutch Geplaatst: 18 februari 2016 Rapport Geplaatst: 18 februari 2016 Is bedoeld voor gasten, of voor een heli (of hydra) die je zelf ergens anders ophaalt. Maar altijd tijdelijk. Reageren
coolguynl Geplaatst: 18 februari 2016 Rapport Geplaatst: 18 februari 2016 en als je vrienden hebt die met een heli of hydra naar je jacht komen moet je wel even je afweergeschut uitzetten anders word je vriend uit de lucht geschoten Reageren
AntonTH4Dutch Geplaatst: 18 februari 2016 Rapport Geplaatst: 18 februari 2016 Klopt. Even een ander vraagje: iemand die ik ken heeft 10 miljoen cash en 0 op de bank (waarom doet ff niet terzake). Kan hij een yacht kopen of moet hij het eerst op de bank zetten? Reageren
Tommie59 Geplaatst: 19 februari 2016 Rapport Geplaatst: 19 februari 2016 De aankoop gaat via internet, dus moet het geld op de bank staan om het jacht te kunnen kopen. Je kan op het voorste dek van de Aquarius alleen niet makkelijk landen met een lange heli omdat het zonnescherm in de weg zit. Reageren
AntonTH4Dutch Geplaatst: 19 februari 2016 Rapport Geplaatst: 19 februari 2016 De aankoop gaat via internet, dus moet het geld op de bank staan om het jacht te kunnen kopen. Is dat echt zo? Met een auto (gaat toch ook via internet) kan het namelijk wél met alleen cash, weet ik 100% zeker. Reageren
Tommie59 Geplaatst: 19 februari 2016 Rapport Geplaatst: 19 februari 2016 Dan heb ik het misschien mis. Reageren
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 19 februari 2016 Rapport Geplaatst: 19 februari 2016 Bij de Pacific standard heist kan je je appartement in om vanuit daar bijvoorbeeld je kuruma uit je garage te halen. Werkt deze strategie nog steeds? Reageren
HollandNL Geplaatst: 19 februari 2016 Rapport Geplaatst: 19 februari 2016 Ja deze strategie werkt nog steeds. Reageren
.Sharingan Geplaatst: 19 februari 2016 Rapport Geplaatst: 19 februari 2016 Zijn playermade maps van bijvoorbeeld de xbox 360 ook beschikbaar op PS4, PC etc ? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.