.Sharingan Geplaatst: 19 februari 2016 Rapport Geplaatst: 19 februari 2016 Zucht. Daar gaat mijn idee :x Reageren
th3jok3r0874 Geplaatst: 6 mei 2016 Rapport Geplaatst: 6 mei 2016 Als ik een yacht koop van 7 miljoen kan ik dan later voor 1 miljoen de duurste ook kopen.? Reageren
Tommie59 Geplaatst: 6 mei 2016 Rapport Geplaatst: 6 mei 2016 Ja, als je een jacht koopt kan je nog up of downgraden naar een duurder of goedkoper model. Reageren
Rakje Geplaatst: 1 september 2016 Rapport Geplaatst: 1 september 2016 Collega's spelers. Na lang speuren op het forum en het internet ben ik er niet achter gekomen hoe ik het vierde personage activeer. Ik zal even kort beschrijven wat ik heb, ik speel nog niet zo lang. Live account Xbox 360 kan downloaden In de selectie tool van personages kan ik spelen met twee personen muv Trevor (nog niet ontmoet) tevens kan ik mijn online personage niet selecteren. Ik kan dus niet online, wat doe ik fout of wat moet ik nog doen? Ik vrees dat het antwoord simpel zal zijn en ik te moeilijk denk. Alvast bedankt. Reageren
nolms Geplaatst: 1 september 2016 Rapport Geplaatst: 1 september 2016 Hoi Rakje, ik speel zelf niet op de Xbox en het is al lang geleden dat ik ben begonnen met spelen maar volgens mij moet je eerst een speler aanmaken. Heb je al geprobeerd in het pauze menu naar online gaan en daar play GTA online aangeklikt? Als het dan nog niet werkt zou ik het ook niet weten. Reageren
Rakje Geplaatst: 2 september 2016 Rapport Geplaatst: 2 september 2016 Hallo Nolms Dank je wel voor jouw reactie, en ja al verschillende malen geprobeerd. Hij geeft dan aan dat mijn personage niet geschikt is, vervolgens ga ik naar personage selecteren en daar kan ik niets met mijn online personage. Ik snap er zelf ook geen fluit van, echt bijna alles geprobeerd en avonden online gezocht. maar zonder resultaat. Misschien weet iemand anders raad, ondertussen spelen we single player, ook leuk. Reageren
Tommie59 Geplaatst: 3 september 2016 Rapport Geplaatst: 3 september 2016 Heb je ook een Xbox Live Gold lidmaatschap? Zonder dit lidmaatschap (€50 pj) kan je niet online spelen. Reageren
Mathijstheking Geplaatst: 18 oktober 2016 Rapport Geplaatst: 18 oktober 2016 Hee allemaal. Ik heb een probleem met de online sessie. Sinds 2 dagen speel ik alleen in een sessie (bublic 1) missies komen wel binnen en kan ik ook spelen maar verder kom ik niet uit deze solo sessie. Kan iemand mij vertellen wat te doen? Reageren
AntonTH4Dutch Geplaatst: 18 oktober 2016 Rapport Geplaatst: 18 oktober 2016 Al geprobeerd om eerst naar story mode te gaan (dus leave online session) en van daaruit 'gewoon' weer online? Reageren
Gijs1983 Geplaatst: 1 december 2016 Rapport Geplaatst: 1 december 2016 Hallo, Sinds een week kan ik niet meer online gamen. Ik kan überhaupt niet meer online (gta, Netflix etc). Het systeem zegt dat ie geen wifi heeft..... Heb al gebeld met Playstation en die opties die zij mij hebben geboden hebben (nog) niet geholpen Reageren
JasonStatham Geplaatst: 1 december 2016 Rapport Geplaatst: 1 december 2016 Hey Gijs! Kunnen alle andere apparaten in de omgeving kunnen weel gewoon met de wi-fi verbinden? Kan je PS4 wel andere wi-fi netwerken uit de omgeving vinden of zijn die er niet in de buurt of kan hij geen enkel netwerk meer vinden? Reageren
Tommie59 Geplaatst: 3 december 2016 Rapport Geplaatst: 3 december 2016 Heb je al geprobeerd om de router te herstarten? Als je een kabel hebt kan je proberen of dat het wel werkt als je de PS met een kabel aan de router hangt. Reageren
Gijs1983 Geplaatst: 4 december 2016 Rapport Geplaatst: 4 december 2016 Mijn PS4 vind de wifi wel maar kan er vervolgens geen verbinding mee maken. De meeste wifi verbindingen zijn beveiligd dus daar verbinding mee maken gaat niet. Met een kabel verbinden aan de router heb ik geprobeerd maar dan is de downloadsnelheid een lachertje. Stel dat ik de kanel weer aansluit en daarmee dus een lage downloadsnelheid heb, zou ik daarmee wel online kunnen gamen? Want Youtube en Netflix vragen meer data. Andere apparaten kunnen wel gewoon verbinding maken, herstarten vd router had ook geen effect. Helaas is het nr van Playstation alleen doordeweeks bereikbaar dus word morgen weer bellen voor nieuwe opties. Reageren
Tommie59 Geplaatst: 4 december 2016 Rapport Geplaatst: 4 december 2016 Geeft de PS een of andere foutmelding? Je kan het altijd proberen met de kabel, nooit geschoten is altijd mis. Reageren
coolguynl Geplaatst: 4 december 2016 Rapport Geplaatst: 4 december 2016 voor gta 5 kan het beter zijn dat je met kabel werkt. ik had met mijn wifi ook altijd problemen en zit nu via kabel en ik speel gta 5 online op ps4 zonder problemen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.