Aydnt Geplaatst: 3 augustus 2017 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2017 Hallo, ik moet mijn acount op ps3 overzetten nasr ps4, ik ben inmiddels wel ingelogd op socialclub en zie mn trofeetjes wel op de sony acount en social club, maar in het spel zag ik geen transfer data staan, al die geld wat ik opgebouwd had heb ik niet meer ik ben helemaal opnieuw begonnen. Is dit bekend bij jullie? gr. Reageren
Tommie59 Geplaatst: 3 augustus 2017 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2017 Welkom op het forum Aydnt! Het is sinds 6 maart helaas niet meer mogelijk om je character over te zetten. Reageren
Aydnt Geplaatst: 3 augustus 2017 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2017 Owh ja dat las ik bij iemand die paar dagen terug ook had gerageerd. maar op google zie ik dat ze na maart ook al is hebben overgezet snapte hem daarom niet. moet ik nu helemaal opnieuw beginnen? Reageren
Tommie59 Geplaatst: 3 augustus 2017 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2017 2 minuten geleden, Aydnt zei: Owh ja dat las ik bij iemand die paar dagen terug ook had gerageerd. maar op google zie ik dat ze na maart ook al is hebben overgezet snapte hem daarom niet. moet ik nu helemaal opnieuw beginnen? Helaas wel. Reageren
Aydnt Geplaatst: 3 augustus 2017 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2017 1 minuut geleden, Tommie59 zei: Helaas wel. Zijn er nog echte serieuze gamers ? Die samen willen gamen? Alleen maar geld verdienen rp en uitbreiden? Reageren
jameson8 Geplaatst: 31 oktober 2017 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2017 voor gta 5 kan het beter zijn dat je met kabel werkt ______________ 192.168.0.1 Reageren
Clawfinger75 Geplaatst: 27 januari 2018 Rapport Geplaatst: 27 januari 2018 Hoe kun je de settings terug vinden van je poppetje oa ouders enz . Ik speel nog op ps3 en ik ben te laat om over te zetten naar ps4 ( nog niet in bezit) dus eigenlijk om terug hetzelfde poppetje te kunnen creëren Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.