Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 26 december 2014 Rapport Geplaatst: 26 december 2014 Er ligt geen sneeuw meer op gta online. Komt dit door die eikels van lizard squad of vind R* het leuk onze lol te verzieken? >>> Door thebig: Ik weet alleszins dat je voor zoiets kleins geen topic moet aanmaken. Verplaatst.<<< Reageren
Megadreams Geplaatst: 26 december 2014 Rapport Geplaatst: 26 december 2014 Kerstmis is voorbij en dus de sneeuw ook. Het is hoogstwaarschijnlijk "hardcoded" in het spel dat de sneeuw dan verdwijnt en dit kunnen ze dan dus niet zomaar aanpassen zonder een update door te voeren. Reageren
Dexist Geplaatst: 26 december 2014 Rapport Geplaatst: 26 december 2014 Klopt, niet overal vieren ze twee dagen kerst, zoals bij ons bijvoorbeeld. Reageren
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 26 december 2014 Rapport Geplaatst: 26 december 2014 Waarom zitten de kerstkleding er dan nog wel in? Reageren
tjarda1999 Geplaatst: 26 december 2014 Rapport Geplaatst: 26 december 2014 Sneeuw zal blijven liggen tot 5 jan zal vast wel te maken hebben met psn ddos en xbox ddos waardoor de servers van r* ook zwaar hebben Reageren
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 26 december 2014 Rapport Geplaatst: 26 december 2014 En hoe weet jij dat de sneeuw tot 5 januari blijft liggen? Reageren
Votair Geplaatst: 26 december 2014 Rapport Geplaatst: 26 december 2014 (bewerkt) Er ligt geen sneeuw meer op gta online. Komt dit door die eikels van lizard squad of vind R* het leuk onze lol te verzieken? >>> Door thebig: Ik weet alleszins dat je voor zoiets kleins geen topic moet aanmaken. Verplaatst.<<< Lizard Squad ddost alleen maar. Ze breken niet in de servers. Bewerkt: 26 december 2014 door Votair Reageren
maartenvdz Geplaatst: 26 december 2014 Rapport Geplaatst: 26 december 2014 dit snap ik niet wrrm maar 2 dagen het is toch niet zo dat alleen op 2 kerstdagen in t echt sneeuw ligt moeten ze gewoon de hele maand december doen vind ik (voor de lui die dat noet willen server zonder sneeuw Reageren
ImagineerBram Geplaatst: 28 december 2014 Rapport Geplaatst: 28 december 2014 (bewerkt) Ik heb ook een vraagje. Ik wil mijn GTA: Online progress overzetten naar mijn ps4 vanaf mijn ps3. Maar ik heb zojuist mijn account op de ps3 verwijderd NIET mij PSN aanmeldings account. Omdat ik mijn ps3 heb verkocht. Kan ik nu nog wel alles transferen? Alvast bedankt Bewerkt: 28 december 2014 door ImagineerBram Reageren
martimo Geplaatst: 28 december 2014 Rapport Geplaatst: 28 december 2014 hoe krijg ik meer mensen in mijn net beginnende crew aangezien ik hier niks kan posten in de c&c sectie. Reageren
ERRWINS Geplaatst: 28 december 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 28 december 2014 Klik hier om een topic aan te maken voor je beginnende crew. Wanneer je je topic online gooit, staat het in de 'recruitment' sectie. Wat inhoudt dat je leden zoekt voor je crew Het is wel handig dat je eerste de regels doorleest. Reageren
nolms Geplaatst: 28 december 2014 Rapport Geplaatst: 28 december 2014 zolang je je psn aan je social club hebt gelinkt kun je transferen ook al heb je geen ps3 meer Reageren
Shopke Geplaatst: 29 december 2014 Rapport Geplaatst: 29 december 2014 Waarom vind ik geen Festive surprise meer onder de kerstboom in m'n appartement? Ik dacht dat deze verlengd was? Reageren
maartenvdz Geplaatst: 29 december 2014 Rapport Geplaatst: 29 december 2014 xbox 360 ' als ik het logo er af wil hal3n en dat staat er dat er geen logo meer op zit dus rij ik naar buiten en dan zit die er nog op >>> Door thebig: De tweede keer dat een topic perfect in Vraag & Antwoord kan staan. Bijgevolg verplaatst.<<< Reageren
cyrus_beukbaard Geplaatst: 29 december 2014 Rapport Geplaatst: 29 december 2014 ik heb een crew logo zitten op een auto waarbij dat niet eens kan en het logo ligt op z'n zij... rare shit.. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.