mathiasvdwt Geplaatst: 19 oktober 2015 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2015 Hallo, ik heb een nieuwe laptop gekocht. Graag zou ik gta er kunnen op installeren maar de systeemeisen van het spel zijn nog de oude terwijl mijn laptop op windows 8.1 draait. Kan iemand me helpen? Reageren
Guardian1980 Geplaatst: 19 oktober 2015 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2015 Je bent erg onduidelijk. Heb je überhaupt al geprobeerd om GTA IV te installeren? Of heb je bij de installatie een storing gekregen, of heb je een storing bij het spelen van de game? Graag wat meer info. Reageren
Nyltje Geplaatst: 19 oktober 2015 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2015 (bewerkt) Dat komt omdat er in die tijd nog geen Windows 8.1 bestond, daarom staat het ook niet bij de systeemeisen. Meestal staat er bij de systeemeisen bijvoorbeeld ook Windows 7 of hoger Ik kan GTA VC, SA, IV en V/Online op Windows 10 runnen. Hij gaat het zeker ook op Windows 8.1 doen aangezien een vriend van mij GTA IV op een Windows 8.1 PC gespeeld heeft. Bewerkt: 19 oktober 2015 door Nyltje Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.