Jump to content

GTAForum Editor Contest - Stemronde 2

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

2dt7jwl.jpg

i1jww3.jpg

De tweede stemronde van de GTAForum Editor Contest gaat van start.

De afgelopen week heeft iedereen de kans gekregen een video in te leveren met als thema Misdaad 4 personen hebben dat gedaan en alle video's zijn hieronder te bekijken.

Iedereen krijgt de mogelijkheid om te stemmen op zijn/haar favoriet. Dit doe je d.m.v het onderstaande formulier in te vullen en te posten.

[b]Mijn favoriete inzending:[/b] ...
[b]Eventuele toelichting:[/b] ...

Achter de schermen worden de stemmen bijgehouden en aan het einde van de contest krijgen jullie te weten wie de meeste stemmen heeft gekregen.

Stemmen kan tot zondag 25 oktober (23:00 uur). De dag erna zal ronde 3 van start gaan.

Tip: open de video's in YouTube voor beter beeld.

[table=header] Inzending | Video | Aantal stemmen

#1 |

| 2

#2 |

| 0

#3 |

| 3

#4 |

| 1[/table]

Bewerkt: door NickOwnage
Geplaatst:

Mijn favoriete inzending is 1.

Ik heb flink getwijfeld tussen die en 3, laatstgenoemde is stukken beter wat betreft monteer werk, maar inzending 1 bevat gewoon ronduit debiele shit. Ballas die elkaar overrijden, een motorbandiet die 2 cops shotgund en vervolgens van 10meter jumped en dan nog eens een rol voor iedereens favo character Dave Norton. Het slaat allemaal nergens op, maar wel een verzameling van dat soort herkenbare momenten bij het spelen van GTA dat je eventjes moet glimlachen.

Geplaatst:

Mijn favoriete inzending: 1

Eventuele toelichting: Ze zijn allemaal niet zo heel erg mooi maar als ik dan toch moet kiezen dan kies ik voor nummer 1 die steekt er net even boven de rest uit

Geplaatst:

Mijn favoriete inzending: 3

Eventuele toelichting: Nummer 1 is wel leuk bedacht, maar redelijk chaotisch en ik miste een connectie tussen de eerste en de tweede helft. Nummer 2 is leuk bedacht, maar daar is bij lange na niet uitgehaald wat er in zit; nu is het meer zo iets van "Ik doe een overval en kijk eens welke camerastandpunten ik heb". Nummer 3 is voor mij met afstand de beste; origineel, leuk in elkaar gezet, onderhand de preview van een film. Nummer 4 is leuk bedacht, ook een soort van reclamefilmpje, maar om een of andere reden is het het niet.

Geplaatst:

Mijn favoriete inzending: 4

Eventuele toelichting: Ik vind het idee van een trailer leuk en het zou zomaar een Rockstar trailer kunnen zijn! :tu:

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...