Jump to content

Show je lowriders


.Sharingan

Recommended Posts

In het kader van de nieuwste update maak ik dit show and tell topic speciaal voor lowriders. Alleen afbeeldingen zijn voldoende maar er een beetje over vertellen mag dat natuurlijk ook.

Ik had de game opgestart vandaag met 7 miljoen op mijn rekening. Dit is inmiddels geslonken tot 1.5 miljoen. :v

De Primo vind ik zelf de coolste auto om om te toveren tot lowrider. De auto is nog vrij modern en heeft een allround awesome look in lowrider modus.

EKvUJSq.jpg

Z7oScLA.jpg

BNDdyxD.jpg

aVvQwHr.jpg

hCHocax.jpg

Ik ben benieuwd! :)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb de Voodoo gedaan maar ik krijg helaas mijn foto's niet te zien op mijn Social Club account. Mijn foto's van PS3 staan er nog in, maar als ik naar PS4 ga staat er : No PlayStation 4 photos matching your search criteria :o ?

Link to comment
Delen op andere websites

Ja die zie ik staan. Mijn bedragen kloppen zowel Michael, Franklin, Trevor als ikzelf Online. De bedragen zijn anders dan op men PS3 account. Dus dat klopt. Enkel de foto's. En op men PS4 als ik bij men Online karakter via mijn gsm kijk, zie ik de foto's wel staan.

Link to comment
Delen op andere websites

Je moet naar je galerij gaan op je PS4, foto die je wilt hebben op Social club op gaan staan, en dan de rechter thumbstick indrukken, dan upload ie ze.

PS3 versie ging dit automatisch maar op de next gen moet je dit handmatig doen, er zullen vast teveel foto's geupload zijn op de PS3 versie :puh:

Bewerkt: door GolfG60
Link to comment
Delen op andere websites

Hallo allemaal

Is het mischien idee om voor vragen/discussie over de low rider update een apart topic aan temaken en dit topic als show your low rider topic tehouden

Of houden we alles van de low rider update in 1 topic ?

Groeten Pino

Bewerkt: door Pino1982
Link to comment
Delen op andere websites

Waarom moeilijk doen als het in principe makkelijk kan.. Zolang men 'n vraagje heeft omtrent de LowRider-DLC, lijkt het me volstrekt onnodig om 'n

tig topics aan te maken die eigenlijk op hetzelfde neerkomen. En het forum raakt trouwens dan vervuild met 'bijdehante' vragen die alvorens op het Internet opgezocht kunnen worden.

Bewerkt: door .PhoeniX.
Link to comment
Delen op andere websites

Hier is mijn lowrider, de Faction, eigenlijk heb ik hem simpel gehouden omdat dat meer mijn smaak is.

Custom versie, met de duurste hydraulics systeem en geluidsysteem, en dat was het zo'n beetje.

Grace red metallic, en rood interieur met gangster bobblehead.

29bq0y.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

Waarom moeilijk doen als het in principe makkelijk kan.. Zolang men 'n vraagje heeft omtrent de LowRider-DLC, lijkt het me volstrekt onnodig om 'n tig topics aan te maken die eigenlijk op hetzelfde neerkomen. En het forum raakt trouwens dan vervuild met 'bijdehante' vragen die alvorens op het Internet opgezocht kunnen worden.

Ik doe helemaal niet moeilijk hoor

Als je nu alles in 1 topic zet krijg je dus vragen antwoord en show door elkaar lijkt mij niet heel erg handig maar goed dat is mjin mening

En je krijgt geen tig topics hoor

Gewoon 1 met show your low rider en 1 topic voor vragen en antwoorden / discussie topic voor low rider dingen

Dan houd je het dus mooi netjes en overzichtelijk

Groeten Pino

Bewerkt: door Pino1982
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...