Scarcetti Geplaatst: 28 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 28 juli 2005 ik zat is rond te wandelen in sa (ls) ineens vliegt er een vliegtuig voorbij achtervolgd door een hydra en de hydra schiet erop hoe kan dit Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
rick15465 Geplaatst: 28 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 28 juli 2005 is ook bij mij soms storten ook vliegtuigen neer Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Silverwing Geplaatst: 28 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 28 juli 2005 (bewerkt) Mooi verzonnen, heb je een filmpje of een screen? San Andreas is al zo lang uit, dat zou dat wel al lang gevonden zijn. Post bewijs svp als je "denkt" iets gevonden te hebben. @rick15465: Erm, hij zegt toch niet dat er vliegtuigen neerstorten? Bewerkt: 28 juli 2005 door Silverwing Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Scarcetti Geplaatst: 28 juli 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 28 juli 2005 ik heb hem op ps2 ik kan geen fotos maken maar het was bij de gym in gant om 12 30uur Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Scarcetti Geplaatst: 28 juli 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 28 juli 2005 ganton sorry Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Scarcetti Geplaatst: 28 juli 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 28 juli 2005 sorry ik heb het opnieuw gedaan het waren twee vliegtuigen achtereen gezien met een foto van men digitale camera Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Scarcetti Geplaatst: 28 juli 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 28 juli 2005 topic gesloten Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Froodooo Geplaatst: 28 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 28 juli 2005 (bewerkt) Gebruik voortaan de edit-knop O.G. want nu lijkt het wel een quatro post en daar kun je wel een warn voor krijgen als je het vaker doet, dus uitkijken... Bewerkt: 28 juli 2005 door yordi Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gammie_ Geplaatst: 28 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 28 juli 2005 hej dat had ik ook dat er een vliegtuig neersord gebeurd wel vaker hoor. En silverwing mischien moet je wat vaker gta sa spele er komt wel voor dat er vliegtuige neer stroten Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Scarcetti Geplaatst: 28 juli 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 28 juli 2005 waar staat die Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gammie_ Geplaatst: 28 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 28 juli 2005 Wat bedoel je O.G.?????? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NickDrake Geplaatst: 28 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 28 juli 2005 rechtsboven in je bericht(als je de edit knop bedoelt) Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Synchro Geplaatst: 28 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 28 juli 2005 hej dat had ik ook dat er een vliegtuig neersord gebeurd wel vaker hoor.En silverwing mischien moet je wat vaker gta sa spele er komt wel voor dat er vliegtuige neer stroten Hij bedoeld natuurlijk dat 2 hydra's op een schieten.Dat kan niet. Of wel had hij iets mis gedaan. Als je in een hydra zelf zit. En je hebt Politie achter je aan.Dan kan er wel een Hydra tegen u schiteen vanzelf niet. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Levi. Geplaatst: 28 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 28 juli 2005 hej dat had ik ook dat er een vliegtuig neersord gebeurd wel vaker hoor.En silverwing mischien moet je wat vaker gta sa spele er komt wel voor dat er vliegtuige neer stroten Silverwing zegt ook niet dat er geen vliegtuigen neerstorten, hij zegt dat er geen vliegtuigen of hydra's achter elkaar aan vliegen en elkaar proberen uit de lucht te knallen. Dat sommige vliegtuigen neerstorten was allang bekend. O.G. gebruik de edit knop, rechtsboven bij je bericht, je bewerkt je bericht daarmee. Dus niet 2 keer of meer een post van jou onder elkaar. Slotjes vragen doen we niet! Ontopic: Ik weet wel zeker dat er geen hydra's achter vliegtuigen aan vliegen en dan proberen uit de lucht te knallen. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts