Baas2punt0 Geplaatst: 23 oktober 2015 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2015 Ik heb op het moment gta5 op de ps3 (bij mijn moeder) en wil het toch ook heel graag op mijn ps4 (bij mijn vader) omdat ze op 2 verschillende locaties staan zou ik graag op beide willen spelen. Dus de helft van de week op de ps3 en de andere helft op de ps4. Is dit mogelijk? En wat voor voor/nadelen heeft dit? Gr, Baas Reageren
coolguynl Geplaatst: 23 oktober 2015 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2015 ligt eraan wat je wilt. als je je ps3 poppetje overzet naar je ps4 dan kun je wel op de ps3 blijven spelen, maar alles wat je doet vanaf dan op ps3 blijft op de ps4 en alles wat je doet op ps4 blijft op ps4. het is dus niet dat nadat je je mannetje overgezet hebt dat je als je geld op de ps3 verdient door missies ofzo dat kunt gebruiken op de ps4. als je nu op ps3 zeg lvl 100 bent als je het overzet en je speelt op de ps4 tot je lvl 101 bent dan ben je op ps3 nog steeds lvl100. als er andere mensen zijn die het wat beter uit kunnen leggen na mij is dit natuurlijk goed. ik speel zelf namelijk nu alleen op ps3. Reageren
FlexxNL Geplaatst: 23 oktober 2015 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2015 (bewerkt) als er andere mensen zijn die het wat beter uit kunnen leggen na mij is dit natuurlijk goed. ik speel zelf namelijk nu alleen op ps3. Je was me net een stap voor maar geeft niet heel netjes en duidelijk uitgelegd Ja dat is mogelijk waarom zou dat niet mogelijk zijn Als ik me niet vergis is het zelfs mogelijk met het zelfde PSN account en online character Als jij je online character goed hebt over gezet naar je PS4 kan jij als ik me niet vergis gewoon verder spelen op de PS3 met het zelfde online character Bewerkt: 23 oktober 2015 door Pino1982 Reageren
coolguynl Geplaatst: 23 oktober 2015 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2015 pino het is toch wel zo dat als je 1 keer over hebt gezet dat als je dan op ps3 speelt ook echt alleen op ps3 rankt en als je op ps4 speelt alleen op ps4 rankt? het is niet zo dat als je op ps3 rankt dat je op ps4 ook rankt. Reageren
Baas2punt0 Geplaatst: 23 oktober 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 23 oktober 2015 Ja ik wil graag mijn psn en character overzetten naar de ps4 inderdaad, heb al gehoord dat je levels niet hezelfde blijven, dit maakt me heel weinig uit. Maar als ik nu op de ps4 bijvoorbeeld een lowrider koop en vanalles er op zet, wat krijg ik dan te zien op mijn ps3? en andersom? Reageren
TrevorP Geplaatst: 23 oktober 2015 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2015 Ja ik wil graag mijn psn en character overzetten naar de ps4 inderdaad, heb al gehoord dat je levels niet hezelfde blijven, dit maakt me heel weinig uit. Maar als ik nu op de ps4 bijvoorbeeld een lowrider koop en vanalles er op zet, wat krijg ik dan te zien op mijn ps3? en andersom? na het overzetten heb je twee verschillende spellen met hetzelfde startpunt. wat je op de ps3 doet blijft alleen daar, en wat je op de ps4 doet alleen daar. Reageren
FlexxNL Geplaatst: 23 oktober 2015 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2015 Nee de low rider update is alleen voor PS4 / Xbox One / PC In dit subforum kan je heel veel info vinden over de low riders update Reageren
Baas2punt0 Geplaatst: 23 oktober 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 23 oktober 2015 Oke dat is heel erg jammer Is het niet mogelijk dat ik elke keer weer opnieuw mijn caracter toevoeg zodat hij weer opnieuw begind bij het verdere begin punt? Reageren
FlexxNL Geplaatst: 23 oktober 2015 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2015 Nee dat is niet mogelijk helaas Reageren
Nissan Geplaatst: 23 oktober 2015 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2015 Is het niet mogelijk dat ik elke keer weer opnieuw mijn caracter toevoeg zodat hij weer opnieuw begind bij het verdere begin punt? Nee, want dat kan maar één keer. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.