Jorge_F Geplaatst: 28 juli 2005 Rapport Geplaatst: 28 juli 2005 Ik heb een Mitsubishi Dealer gemaakt die de Wang Cars vervangt. Deze versie is versie 1.0 en nog niet alle textures zijn vervangen! Downloaden kan hier Ik hoop dat jullie het wat vinden, je kan er zelf ook een Mitsubishi Evo VII in zetten. Die is namelijk al gemaakt voor SA . Reageren
DaddyPimp Geplaatst: 28 juli 2005 Rapport Geplaatst: 28 juli 2005 Wauw! Mooi Man! Zoals altijd weer hé Reageren
Jorge_F Geplaatst: 28 juli 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 28 juli 2005 Wauw! Mooi Man! Zoals altijd weer hé Bedankt Daddypimp . Ik had hem ook geupload naar gtagames.nl maar hij staat nog niet in de download database Reageren
Wauzie Geplaatst: 28 juli 2005 Rapport Geplaatst: 28 juli 2005 Wauw! Mooi Man! Zoals altijd weer hé Bedankt Daddypimp . Ik had hem ook geupload naar gtagames.nl maar hij staat nog niet in de download database Je moet ook wachten op bevestiging Reageren
Jorge_F Geplaatst: 29 juli 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 29 juli 2005 Wauw! Mooi Man! Zoals altijd weer hé Bedankt Daddypimp . Ik had hem ook geupload naar gtagames.nl maar hij staat nog niet in de download database Je moet ook wachten op bevestiging Ja maar ik had hem al een week geleden ofzo ingestuurd, vandaar Reageren
Silverwing Geplaatst: 29 juli 2005 Rapport Geplaatst: 29 juli 2005 Ik ga hem 100% zeker downloaden, dit ziet er gewoon fantastisch uit. Reageren
Eclipse Geplaatst: 29 juli 2005 Rapport Geplaatst: 29 juli 2005 Raar, ik zal eens voor je kijken Edit: We hebben niks van jouw ontvangen. Reageren
Jorge_F Geplaatst: 29 juli 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 29 juli 2005 (bewerkt) Raar, ik zal eens voor je kijken Edit: We hebben niks van jouw ontvangen. Dat zal ik hem nog een keertje insturen he -edit- Ik moet hem toch echt ingestuurd hebben want ik krijg deze foutmelding: Upload mislukt [Duplicate filename] - er bestaat al een bestand met deze naam. Ik had hem wel ingestuurd maar ik had hem toen per ongeluk in een verkeerde categorie gezet. Namelijk de categorie 'VC Trainers'. Ik had se7en daar al een PB over gestuurd . Bewerkt: 29 juli 2005 door snorege Reageren
Eclipse Geplaatst: 29 juli 2005 Rapport Geplaatst: 29 juli 2005 Er staat geen mod van snorege in de database. Upload hem eens opnieuw met een andere bestandsnaam aub. Reageren
Jorge_F Geplaatst: 29 juli 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 29 juli 2005 Er staat geen mod van snorege in de database. Upload hem eens opnieuw met een andere bestandsnaam aub. Hij is nu eindelijk succesvol geupload . Bedankt Eclipse Reageren
Timos Geplaatst: 29 juli 2005 Rapport Geplaatst: 29 juli 2005 Mooi gemaakt hoor! Jammer genoeg duurt het altijd ff voordat mods erin komen. Ik heb er ook al 2 ingestuurd nog geen antwoord, jammer Reageren
~> GizmO <~ Geplaatst: 6 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2005 Nice dealer man ... 9/10 Peace ouT Reageren
Jorge_F Geplaatst: 6 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 6 augustus 2005 Bedankt allemaal voor de complimenten . @ Timos, Het is nu al een tijd geleden dat ik hem heb ingestuurd en hij staat er nu nog steeds niet. Ik weet toch zeker dat ik alles goed heb gedaan . Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.