Jump to content

€1000 Gaming Desktop

Recommended Posts

Geplaatst:

Wat ook nog weleens wil helpen is het inroepen van hulp van een professional. Die kan je voorzien van de onderdelen en misschien alvast wat voor je bouwen. Ik heb er onlangs op die manier een laten bouwen bij computer bestel.nl. Ik gaf aan wat ik er mee wilde doen en toen zette die jongen al vast wat in elkaar en kon ik zelf de rest doen. Was best oke!

Geplaatst:

Wat ook nog weleens wil helpen is het inroepen van hulp van een professional. Die kan je voorzien van de onderdelen en misschien alvast wat voor je bouwen. Ik heb er onlangs op die manier een laten bouwen bij computer bestel.nl. Ik gaf aan wat ik er mee wilde doen en toen zette die jongen al vast wat in elkaar en kon ik zelf de rest doen. Was best oke!

Mogelijk heb je teveel betaald... Vertel wat je allemaal hebt gekozen en hoeveel het je gekost heeft.

Geplaatst:

Mogelijk heb je teveel betaald... Vertel wat je allemaal hebt gekozen en hoeveel het je gekost heeft.

Maar ook wanneer, want de prijzen zijn al binnen een jaar heel anders.
Geplaatst:

Definieer teveel, aangezien zij ook hun site draaiende moeten houden en uurloon moeten betalen.

Maar heb even gekeken, hun goedkoopste PC nagebouwd bij Alternate, hun prijs is 594,45, bij Alternate 552,39.

Vind ik eigenlijk zo'n hele slechte prijs niet, Alternate kost het laten bouwen ook nog een eurootje of 50 dus ja.

Geplaatst:

Definieer teveel, aangezien zij ook hun site draaiende moeten houden en uurloon moeten betalen.

Maar heb even gekeken, hun goedkoopste PC nagebouwd bij Alternate, hun prijs is 594,45, bij Alternate 552,39.

Vind ik eigenlijk zo'n hele slechte prijs niet, Alternate kost het laten bouwen ook nog een eurootje of 50 dus ja.

Er was/is een PC met een i7-5820K en AMD 380 voor 1395 euro. Dat is wat een beetje teveel en niet rendabel.

Geplaatst:

Er was/is een PC met een i7-5820K en AMD 380 voor 1395 euro. Dat is wat een beetje teveel en niet rendabel.

Ik zou eens verder kijken naar de prijzen voordat je zegt dat het teveel is en niet rendabel is.

Heb wéér een PC nagebouwd bij Alternate, en die van 1395 kost bij Alternate met assemblage 1365 euro.

Natuurlijk kan her en der wat goedkoper, maar die site is eigenlijk voor iemand zonder kennis prima te gebruiken zonder gelijk opgelicht te worden.

Hoe de kwaliteit is weet ik niet en heb ook geen aandelen in hun bedrijf, zeg het maar even.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...