Jump to content

Money


ParticleGFX

Recommended Posts

Ja heb ook al zulke filmpjes gezien maar ondertussen zijn er veel weggehaald door R*. Zo was er ook een Mesa die nu niet meer te zien is. Die kon je vroeger verkopen voor 27000$ volgens you-tube

De filmpjes weg gehaald, of de auto\s weg gehaald uit het spel ?

Ik heb zelf ook de Mesa, maar heb 'm nog nooit geprobeerd te verkopen....

Alhoewel ik denk dat jij een andere versie bedoeld dan ik heb.

Ik denk dat jij degene bedoeld met de reserveband voor op enz. ?

Deze ken ik wel vanuit filmpjes ook, maar heb ik zelf niet.

Deze is volgens mij idd weggehaald door R*.

Degene die ik heb krijg je door als je met 2 (of meer) mensen bent, de mercenaries op iemand af te sturen...

Schiet ze allemaal neer, en je kunt de Mesa's (meestal 2 of meer) zo pakken.

Bewerkt: door G4mefreak
Link to comment
Delen op andere websites

Ja idd :D ik ben mis met die met band voorop. Weet de naam niet meer. Ik speel eigenlijk vooral solo omdat ik paar keer open Online ga en meteen in 1 seconde word doodgeschoten door totaal vreemden :(

Weet ook niet of je kan wagens ruilen tussen 2 personen? Bv als jij een Roosevelt hebt en die komt dan ook voorbij in het verkeer dat ik die andere kan nemen enzo. ander stuur maar PM naar me hoor ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Ja idd :D ik ben mis met die met band voorop. Weet de naam niet meer. Ik speel eigenlijk vooral solo omdat ik paar keer open Online ga en meteen in 1 seconde word doodgeschoten door totaal vreemden :(

Weet ook niet of je kan wagens ruilen tussen 2 personen? Bv als jij een Roosevelt hebt en die komt dan ook voorbij in het verkeer dat ik die andere kan nemen enzo.

Dat dacht ik al...maar ik zoek ik zelf ook....net als die gouden of chrome Dubsta 2.

Maar ik vrees dat die allemaal dor R* verwijderd zijn.

Ook ik speel heel vaak solo, of met vrienden in Online, daar ik hetzelfde probleem als jij heb, of tussen de schreeuwende Russen of Amerikanen terecht kom. :-(

Zal zo wel even een PM sturen met een paar filmpjes van hoe ik die Sentinels en Sandkings krijg.

Doorgeven of ruilen gaat trouwens niet...wel kun je als jij een Sentinel of Sandking hebt andere (een tweede dus) laten spawnen, welke b.v. vrienden dan weer mee kunnen nemen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ja idd :D ik ben mis met die met band voorop. Weet de naam niet meer. Ik speel eigenlijk vooral solo omdat ik paar keer open Online ga en meteen in 1 seconde word doodgeschoten door totaal vreemden :(

Weet ook niet of je kan wagens ruilen tussen 2 personen? Bv als jij een Roosevelt hebt en die komt dan ook voorbij in het verkeer dat ik die andere kan nemen enzo.

Dat dacht ik al...maar ik zoek ik zelf ook....net als die gouden of chrome Dubsta 2.

Maar ik vrees dat die allemaal dor R* verwijderd zijn.

Ook ik speel heel vaak solo, of met vrienden in Online, daar ik hetzelfde probleem als jij heb, of tussen de schreeuwende Russen of Amerikanen terecht kom. :-(

Zal zo wel even een PM sturen met een paar filmpjes van hoe ik die Sentinels en Sandkings krijg.

Doorgeven of ruilen gaat trouwens niet...wel kun je als jij een Sentinel of Sandking hebt andere (een tweede dus) laten spawnen, welke b.v. vrienden dan weer mee kunnen nemen.

Een Mesa die verkoopt voor 27,000$ bestaat niet. Dat is de Dubsta 2

De Dubsta 2 spawned nog wel gewoon, alleen moet je er heel veel moeite voor doen om hem te laten spawnen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een Mesa die verkoopt voor 27,000$ bestaat niet. Dat is de Dubsta 2

De Dubsta 2 spawned nog wel gewoon, alleen moet je er heel veel moeite voor doen om hem te laten spawnen.

Wat betreft die Dubsta 2 heb ik al vrij veel dingen geprobeerd op de PC, maar tot op heden is het mij nog nooit gelukt om de gouden of chrome Dubsta 2 te laten spawnen.

Ik vrees dat je daar iemand met een gouden of chrome Dubsta 2 voor nodig hebt ?

Ik ken niemand met zo'n ding op PC, dus helaas vrees ik...

Bewerkt: door G4mefreak
Link to comment
Delen op andere websites

Die Dubsta is volgens mij degelijk weggehaald door R* want heb eens een hele week bijna heel de dag online geweest op die plaats en nooit 1 gezien. Ik denk dat DE beste manier is om gewoon via een tweede speler die de bepaalde wagen al heeft, ze laten spawnen. Bv als jij een Roosevelt hebt en die komt dan ook voorbij in het verkeer dat ik die andere kan nemen enzo

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...