Michael Geplaatst: 25 oktober 2015 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2015 MTV EMA MILAN 2015 Kijk hier de MTV EMA 2015 online De MTV Europe Music Awards werden voor het eerst gehouden in 1994 door MTV Europe. Ze worden uitgereikt aan de beste videoclips die gemaakt werden in het betreffende jaar. In het begin waren de prijzen een alternatief voor de Amerikaanse MTV Video Music Awards en nu worden ze gegeven aan artiesten die door Europa worden beschouwd als de beste in de muziekwereld. In tegenstelling tot de VMA's wordt er voor de EMA's ook door het publiek gekozen. Gastheer van de MTV Ema 2015 Milaan, Italië Gastheer van de MTV Ema 2016 Rotterdam, Nederland Categorieën Best Song Best Pop Best Female Best Male Best Live Best New Best Rock Best Alternative Best Hip Hop Best Electronic Best Look Best Collaboration Best Push Best World Stage Biggest Fans Best Video Reageren
KoningJesper Geplaatst: 25 oktober 2015 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2015 Ja het hele plein bij die Dom was afgezet voor die Awards Behoorlijk hinderlijk Reageren
SpacyColours Geplaatst: 25 oktober 2015 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2015 Een jaar of tien geleden zou ik hier naar uit hebben gekeken, nu spreekt geen van alle aanwezigen mij aan. behalve tori kelly maar dat heeft niets met haar muziek te maken Reageren
ThunderDuck Geplaatst: 25 oktober 2015 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2015 Wiz Khalifa, Nicki Minaj, Drake, Coldplay, AC/DC... Wat zijn dat nou voor nominaties Afijn, ik had niets minder verwacht van een commerciele zender. Reageren
Froodooo Geplaatst: 26 oktober 2015 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2015 5 awards voor JB Terwijl hij dit jaar misschien twee, drie nummers heeft uitgebracht en sommige anderen complete albums? Reageren
Michael Geplaatst: 26 oktober 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 26 oktober 2015 Ik ben best wel teleurgesteld, vele mensen hebben op hem gestemd. Maar hij heeft ook beste look gewonnen in een video terwijl er mensen waren zoals Taylor Swift die duizenden dollars uitgeven voor hun kleding in een video. En zijn kleren.. Reageren
Froodooo Geplaatst: 26 oktober 2015 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2015 Het gaat er ook maar helemaal om wie er stemmen, natuurlijk. En aangezien Biebs heel veel gillende meisjes heeft die maar wat graag hun stem op hun idool uitbrengen... dan gaat het snel. Taylor Swift is misschien beter en haar videoclips zien er wellicht meer verzorgd uit, maar ze heeft minder (actieve) fans. Reageren
ThunderDuck Geplaatst: 26 oktober 2015 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2015 Gut jongens, wat een tragiek. Justin Bieber heeft 5 awards gewonnen Ik kan nu met zekerheid stellen dat dit het einde van de muziekwereld is. Al die artiesten met talent zijn zojuist van de aardbodem verdwenen in een onverklaarbare samenloop van omstandigheden. Ik zat net nog een filmpje van Taylor Swift te kijken, maar dat werd voor mijn ogen op een quantummechanisch niveau verwoest. Arme Taylor, ze was zonder twijfel de allerbeste muzikant van onze generatie. Nooit heeft iemand zo briljant gemusiceerd over dergelijk stimulerende onderwerpen zoals ex-vriendjes. RIP IN PEACE. Reageren
SpacyColours Geplaatst: 26 oktober 2015 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2015 Wat een circus, ik zou willen dat ik er nog steeds van kon genieten, maar daar ben ik helaas te kritisch voor geworden. Nu zit ik met de vraag wat hier in hemelsnaam zo Europees aan is, als het weer al die Hollywood-sterren zijn die er met de prijzen vandoor gaan, gewoon hetzelfde rijtje als de Amerikaanse editie waarschijnlijk. Zoals Nicki Minaj die natuurlijk Beste Hip Hop wint, terwijl ze niet eens komt opdagen en alleen reageert met een stoïcijnse, vooraf opgenomen speech van tien seconden. Ik kijk liever het Eurovisie Song Festival, daar erger ik me ook aan het hele showbiz-sausje, maar dat is tenminste nog Europees... oh wacht, laat maar. Reageren
Sir_Ballas Geplaatst: 26 oktober 2015 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2015 Ik vraag me toch af hoe de fuck Coldplay beter is dan Muse, Foo Fighters of AC/DC. Reageren
Froodooo Geplaatst: 26 oktober 2015 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2015 Ik kan me sowieso niet voorstellen dat Coldplay een prijs krijgt in de categorie "Rock"?! Reageren
Forumrunner Geplaatst: 28 oktober 2015 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2015 Als je mensen ziet zeuren over dat de MTV EMA's de verkeerde mensen prijzen geven dan begin je je toch echt af te vragen of de gemiddelde mens überhaupt voldoende hersenvermogen heeft om verder te kijken dan zijn neus lang is. Natuurlijk zijn de EMA's schijt, het grootste aantal stemmers zijn 14-jarige meisjes. Mensen die echt graag muziek luisteren en opzoeken zijn niet de doelgroep. Reageren
Silverbyte Geplaatst: 28 oktober 2015 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2015 Ik vraag me toch af hoe de fuck Coldplay beter is dan Muse, Foo Fighters of AC/DC. Hoezeer ik de Foo Fighters en AC/DC ook waardeer (Muse trek ik heel slecht), die verdienen die prijs in mijn ogen net zo min als Coldplay. Coldplay is meer piano-op-de-radio-pop en eigenlijk sowieso al geen rock, dus in dat opzicht ben ik het met je eens, maar Foo Fighters en AC/DC zijn ook niet heel bijzonder, vind ik. Begrijp me niet verkeerd, ik vind allebei heerlijk om naar te luisteren, maar ik zie zo'n prijs veel liever naar een band als Primal Scream gaan. Hier in Nederland zijn ze niet zo bekend, maar ze hebben in het Verenigd Koninkrijk gigantische hits gescoord met nummers als 'Movin' On Up', 'Rocks' en 'Loaded'; het is echt niet zomaar een anoniem bandje. Ik kan persoonlijk geen nog actieve band bedenken (als jullie er een weten, hit me up!) die zoveel interessante, eclectische dingen gedaan heeft als the Scream. Begonnen als jangle pop-bandje, via hard rock naar acid house en na een uitstapje in Stonesy-blues uitgekomen bij een soort industrial pop. Die gasten kunnen werkelijk alles en ik vind het jammer dat we het met deze genomineerden moe(s)ten doen. Reageren
Nissan Geplaatst: 28 oktober 2015 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2015 Coldplay is meer piano-op-de-radio-pop en eigenlijk sowieso al geen rock Had Bruno Mars de rock-award niet gekregen vorig jaar? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.