super_senne Geplaatst: 26 oktober 2015 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2015 (bewerkt) Mijn computer heeft een bluescreen en ik weet niet hoe op te lossen.... Sorry voor de foto maar ik kan dus geen screenshot maken... Hij staat al een kwartier op 0% halp Groetjes mij... Daaronder staat: "Als u meer wilt weten, kunt u later online zoeken naar deze fout: KERNEL_DATA_INPAGE_ERROR". En mijn computer is erg aan het blaazen... Bewerkt: 26 oktober 2015 door super_senne Reageren
Froodooo Geplaatst: 26 oktober 2015 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2015 Wellicht de aan/uit-knop van je computer ingedrukt houden tot je computer zichzelf uitschakelt (geforceerd afsluiten). Daarna kun je de computer meestal weer opstarten. Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 26 oktober 2015 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2015 Of op de reset knop drukken, mocht je die hebben. Reageren
super_senne Geplaatst: 26 oktober 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 26 oktober 2015 Tis gefixt... Ik heb opgeocht wat het was... Niet veel wijzer geworden... Iemand idee wat dit was? Reageren
Tommie59 Geplaatst: 26 oktober 2015 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2015 Ik heb ook wel eens iets soortgelijks gehad toen ik m'n mobiel in de computer plugde; even een blauw scherm waar iets op stond dat 'ie zichzelf uit zelfbescherming herstartte, en toen startte die weer gewoon op. Reageren
Big Boss Geplaatst: 26 oktober 2015 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2015 Volgens Microsoft is de mogelijke oorzaak een slechte sector op de harde schijf of slecht RAM. De HDD kan je nakijken met chkdsk, het RAM kan je testen met Memtest68. Die laatste laat je best een paar uur draaien, bijvoorbeeld 's nachts. Reageren
super_senne Geplaatst: 26 oktober 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 26 oktober 2015 Ik snap er helemaal niks van... Ik zal het wel doen. Reageren
mekane Geplaatst: 27 oktober 2015 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2015 Denk dat het je HDD is ... die gewoon vastloopt ik zou je hdd na checken Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.