Jump to content

[PC] GTA V - Lowrider Meet

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Hosting a Lowrider meet friday 30 october 22:00.

Ill open the lobby around 21:30.

Add me on social club: absoullutelySend me a message on social club if you want to be invited, also please leave a reply with your social club name on this forum.

Basicly only lowriders are welcome, but if you think you can fit in without one, you are welcome also.

Excuses voor het niet vertalen, ik probeer deze post op meerdere forums te verspreiden zodat het een drukke meet word :*D

Bewerkt: door lorenzo gta
Geplaatst:

Mrkwark

Ik probeer er bij te zijn ( ik rij in een standaard willard faction maar die past zeker wel in het rijtje haha ;) )

Geplaatst:

Ik wacht nog met mijn lowriderupgrades tot na de halloween dlc. Dat ik geld genoeg heb voor de tijdelijke dingen dan :)

Dus deze sla ik even over, maar heb wel interesse in een meet later.

Geplaatst: (bewerkt)

Mrkwark

Ik probeer er bij te zijn ( ik rij in een standaard willard faction maar die past zeker wel in het rijtje haha ;) )

Toppiee ik ben benieuwd :tu: , we zijn nu ongeveer op een groepje van 10 man en ik verwacht dat er nog wel wat bijkomt :)

Ik wacht nog met mijn lowriderupgrades tot na de halloween dlc. Dat ik geld genoeg heb voor de tijdelijke dingen dan :)

Dus deze sla ik even over, maar heb wel interesse in een meet later.

Oke dat is goed!, zoals ik had vermeld kan je e.v.t. ook komen in een niet-lowrider, zolang het er gewoon een beetje bij past.. denk aan muscle cars, choppers etc.

Kan je er niet bijzijn of wacht je toch gewoon liever, zie ik je graag bij een volgende meet :*D

Je kan me dus in iedergeval toevoegen op SC

Bewerkt: door lorenzo gta
Geplaatst:

Was toppie :schater:

(op die ene hacker na dan)

Maar zéker waard om nog 's te doen :tu:

Geplaatst:

Was toppie :schater:

(op die ene hacker na dan)

Maar zéker waard om nog 's te doen :tu:

hahaha, ja inderdaad, heb meteen geleerd om de volgende keer een friend only session aan te maken i.p.v. een invite only session.

Ook zijn er helaas een hoop mensen niet op komen dagen, we hadden namelijk rond de 20/25 aanmeldingen, en dat aantal hebben we nooit gered..

Blij dat je het leuk vond :*D

Heb er een video van gemaakt, het is eigenlijk een test, en hij is niet helemaal af.

https://www.youtube.com/watch?v=arSa0-MywTk

Ik weet nu in ieder geval dat ik goede software heb om op te nemen, en te editten.

Ben van plan meer meets te houden, en er dan steeds mooiere videos van te maken.

Geplaatst:

hahaha, ja inderdaad, heb meteen geleerd om de volgende keer een friend only session aan te maken i.p.v. een invite only session.

Ook zijn er helaas een hoop mensen niet op komen dagen, we hadden namelijk rond de 20/25 aanmeldingen, en dat aantal hebben we nooit gered..

Een stuk of 10 mensen volgens mij, toch een aardig kluppie dacht ik zo.

Niet te weinig in elk geval om veel lol te hebben.

Heb er een video van gemaakt, het is eigenlijk een test, en hij is niet helemaal af.

Ik weet nu in ieder geval dat ik goede software heb om op te nemen, en te editten.

Ben van plan meer meets te houden, en er dan steeds mooiere videos van te maken.

Mooi filmpje, good job :tu:

Sry nog voor de massive bumping aan het eind :roll: Was onder het motto: winnen is totaal niet belangrijk, het gaat om de fun :*D

En lowriders niet zo geschikt voor offroad? Precies, daarom juist :schater:

Misschien volgende keer in nóg ruiger terrein (en misschien ook nog met een schans of zo er in bv.) en het liefst met alleen 'echte' lowriders.

Geplaatst:

Een stuk of 10 mensen volgens mij, toch een aardig kluppie dacht ik zo.

Niet te weinig in elk geval om veel lol te hebben.

Mooi filmpje, good job :tu:

Sry nog voor de massive bumping aan het eind :roll: Was onder het motto: winnen is totaal niet belangrijk, het gaat om de fun :*D

En lowriders niet zo geschikt voor offroad? Precies, daarom juist :schater:

Misschien volgende keer in nóg ruiger terrein (en misschien ook nog met een schans of zo er in bv.) en het liefst met alleen 'echte' lowriders.

Het was inderdaad wel een leuke bende zo, ga ook zeker meer meets "hosten" :bier:

En thnx haha, geen probleem, beter dat we een beetje gingen beuken dan met 25kmph door t zand rijden.. hahaha

Haha ja er was een gast die liever ze sanchez erbij haalde maar hij mistte de hele bedoeling ...

Goed idee, ontvang graag tips/ideeen voor leuke plekken voor meets en leuke mini events :*D

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...