FlexxNL Geplaatst: 29 oktober 2015 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2015 Hallo allemaal Ik kom vandaag online in GTA Online en krijg dit in beeld Volgens mij had ik dat allemaal al gedaan maar goed Wat moet ik nu doen Alvast bedankt Groeten Pino
ERRWINS Geplaatst: 29 oktober 2015 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2015 De melding geeft aan dat je alsnog je data wilt overzetten terwijl je dit al hebt gedaan. Kun je niet simpelweg GTA Online opstarten?
FlexxNL Geplaatst: 29 oktober 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 29 oktober 2015 Ik heb gewoon X gedaan en ben nu gewoon online hopen dat het niet erg is dat er niet iets fouts is gegaan kwa data verlies ofzo
ERRWINS Geplaatst: 29 oktober 2015 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2015 Dat kun je eenvoudig checken door naar je rank of garage te kijken. Wanneer je recente wijzigingen hebt gedaan aan je voertuigen, dan moeten deze er nog op zitten.
FlexxNL Geplaatst: 29 oktober 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 29 oktober 2015 Ik heb het even bekeken wat je zij maar er is niks veranderd me rank is het zelfde me laatste ding op de auto is het zelfde Dat zal dan wel goed zijn denk ik Nou ja beetje paniek om niks denk ik
ERRWINS Geplaatst: 29 oktober 2015 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2015 Dan is er inderdaad niets aan de hand.
FlexxNL Geplaatst: 29 oktober 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 29 oktober 2015 Dan is er inderdaad niets aan de hand. Dat klopt grote strom in een klein glas water zal ik maar zeggen
Recommended Posts