Nyltje Geplaatst: 29 oktober 2015 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2015 Het is een GTA-gerelateerde contest. Dat betekent dat de antwoorden uit de GTA-reeks komen. Oh dat wist ik niet, staat ook niet in het hoofdtopic, ik zou dat er ff bij zetten. Reageren
ERRWINS Geplaatst: 29 oktober 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 29 oktober 2015 Het staat in de titel Reageren
Nyltje Geplaatst: 29 oktober 2015 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2015 (bewerkt) Het staat in de titel Nja, voor mij was het niet duidelijk, het zou misschien voor meer zo mensen kunnen zijn. Bewerkt: 29 oktober 2015 door Nyltje Reageren
ERRWINS Geplaatst: 29 oktober 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 29 oktober 2015 Wat er tussen de haakjes staat, geeft aan waar de contest over gaat. Maar voor extra duidelijkheid zal ik het even toevoegen. Reageren
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 1 november 2015 Rapport Geplaatst: 1 november 2015 Is het trouwens 1 vraag per dag? Reageren
JasonStatham Geplaatst: 2 november 2015 Rapport Geplaatst: 2 november 2015 Een vraagje wat betreft de formaliteit. Wie aan het eind van de dag de meeste antwoorden heeft ingeleverd, heeft die dag gewonnen. Het lid dat op zondag uiteindelijk de meeste antwoorden heeft ingeleverd, wint de contest!Als ik het goed begrijp, maakt het dus helemaal niet uit of je een dag wint? Uiteindelijk gaat het toch om een totaal aantal antwoorden. Reageren
ERRWINS Geplaatst: 2 november 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 2 november 2015 Dat klopt, maar om dagelijks te winnen is toch ook een kunst? Reageren
FlexxNL Geplaatst: 2 november 2015 Rapport Geplaatst: 2 november 2015 Zo als de vraag voor vandaag is, Is dat voor alle GTA versie's of alleen GTA V / GTA Online Reageren
NickOwnage Geplaatst: 2 november 2015 Rapport Geplaatst: 2 november 2015 Alles wat maar met GTA te maken heeft, volgens mij. Reageren
FlexxNL Geplaatst: 2 november 2015 Rapport Geplaatst: 2 november 2015 Bedankt NIck Ik wacht toch even een antwoord van Errwins af kijken wat hij er van zegt Reageren
Sir_Ballas Geplaatst: 2 november 2015 Rapport Geplaatst: 2 november 2015 Waarom zou iets alleen voor v/online zijn? Reageren
FlexxNL Geplaatst: 2 november 2015 Rapport Geplaatst: 2 november 2015 (bewerkt) Waarom zou iets alleen voor v/online zijn? Dat weet ik dus niet daarom vraag ik het Maar om dat GTA V / GTA Online toch de nieuwste versie is van GTA Bewerkt: 2 november 2015 door Pino1982 Reageren
Sir_Ballas Geplaatst: 2 november 2015 Rapport Geplaatst: 2 november 2015 imo is dat toch wel de kutste reden ooit Reageren
Dexist Geplaatst: 2 november 2015 Rapport Geplaatst: 2 november 2015 Zo als de vraag voor vandaag is, Is dat voor alle GTA versie's of alleen GTA V / GTA Online Het is de bedoeling dat je antwoord geeft op de dagelijks vraag, welke over GTA gaat, maar het antwoord moet beginnen met de letter dat is gedraaid GTA in het algemeen dus Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.