ERRWINS Geplaatst: 2 november 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 2 november 2015 Alle vragen die worden gesteld, heeft betrekking tot alle GTA's. Reageren
FlexxNL Geplaatst: 2 november 2015 Rapport Geplaatst: 2 november 2015 Okee dankje wel mensen voor het antwoord Reageren
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 2 november 2015 Rapport Geplaatst: 2 november 2015 Okee dankje wel mensen voor het antwoord het antwoord is kaas Reageren
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 2 november 2015 Rapport Geplaatst: 2 november 2015 Wanneer weten we wie er per dag gewonnen heeft? Reageren
ERRWINS Geplaatst: 2 november 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 2 november 2015 De volgende dag Reageren
Nyltje Geplaatst: 2 november 2015 Rapport Geplaatst: 2 november 2015 Ik hoop dat dit spel een eerlijk wordt gespeeld... Reageren
ERRWINS Geplaatst: 2 november 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 2 november 2015 Laat ik het zo zeggen, er zijn geen deelnemers met een gelijk aantal antwoorden. Reageren
Nyltje Geplaatst: 2 november 2015 Rapport Geplaatst: 2 november 2015 Laat ik het zo zeggen, er zijn geen deelnemers met een gelijk aantal antwoorden. Nou dat klinkt mooi! Reageren
ERRWINS Geplaatst: 3 november 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 3 november 2015 Nog twee uur om jullie antwoorden in te leveren. Reageren
ERRWINS Geplaatst: 3 november 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 3 november 2015 Het moet beginnen met de T, dus de voornaam Reageren
Nyltje Geplaatst: 3 november 2015 Rapport Geplaatst: 3 november 2015 Het moet beginnen met de T, dus de voornaam Da's jammer, had er wel een paar, maar daarvan was de achternaam met een T. Reageren
JasonStatham Geplaatst: 6 november 2015 Rapport Geplaatst: 6 november 2015 Jammer, te laat vandaag. Volgens mij doe ik sowieso al mee alleen voor de saus Reageren
FlexxNL Geplaatst: 9 november 2015 Rapport Geplaatst: 9 november 2015 Froodoo Gefeliciteerd u heeft gewoon Ik heb de uitslag eens bekeken en het scheeld er niks aan Froodoo is de terechte winnaar De laatste dag heeft hij een hele hoge score Dat had ik niet gedacht dat er zoveel bedrijven met een begin letter S in GTA spellen algemeen Ik vond het leuk gedaan dit op naar de volgende Pim Pam Pet Erwin complimenten voor het organiseren netjes gedaan Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.