Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 29 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst: 29 oktober 2015 (bewerkt) Outlast 2 De bloedstollende game Outlast krijgt een vervolg. Vandaag is er een Outlast 2 teaser onthuld, waaruit duidelijk wordt dat het vervolg eind 2016 verschijnt. Outlast 2, de sequel van de eerste Outlast die verscheen op de PlayStation 4, Xbox One en PC, moet naar verwachting eind 2016 verschijnen. Ontwikkelaar Red Barrel wil gamers tot het uiterste laten gaan en een superenge ervaring bieden in Outlast 2. Red Barrel wil spelers laten lijden. Op de teaser is niet heel veel meer dan een brandend en omgekeerd kruis te zien. Het is niet voor niets een teaser. Het eerste deel van Outlast was bijzonder angstaanjagend en niet geschikt voor mensen die bang zijn aangelegd. Het gebruiken van een videocamera om te zien in het donker, keert waarschijnlijk terug. Bewerkt: 31 oktober 2015 door Visser23 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ezra24rct3 Geplaatst: 29 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst: 29 oktober 2015 Spelers laten lijden... Dat klinkt niet goed... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nyltje Geplaatst: 29 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst: 29 oktober 2015 Outlast! Ohh wat een game was dat. Echt lache om het met vrienden uit te spelen in een donkere kamer, haha geweldig. Deel 2 gaan we zeker ook spelen, te geniaal. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NickOwnage Geplaatst: 30 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst: 30 oktober 2015 Nog niet aan toe gekomen om Outlast te spelen. Het lijkt me wel een supergave game. Ik denk dat ik binnenkort een poging ga wagen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.PhoeniX. Geplaatst: 30 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst: 30 oktober 2015 Meh, niet weggelegd voor mij... Ben sowieso al géén liefhebber van horror, aangezien ik er soms 'trauma's' ervan over hou. Maar 't is altijd wel leuk dat Red Barrel alvast 'n vervolg heeft aangekondigd. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
3L1077 Geplaatst: 31 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst: 31 oktober 2015 Doet me eraan denken dat ik Outlast nog eens moet verderspelen. Geen beter moment dan Halloween... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GuitarGuy666 Geplaatst: 31 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst: 31 oktober 2015 Ik heb Outlast een paar keer keer gespeeld. Echt briljante game. Sowieso ga ik deze game ook weer kopen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.