Jump to content

Wagen verdwijnt steeds bij PS4

GTA_Online

Recommended Posts

• 2 weken later...

Meer info geven : Zoals vermeld in mijn titel : PS4 !!!

Volgens ik weet is een mod toch enkel via pc te verkrijgen? Ik heb die wagen kunnen bemachtigen bij Michael aan de Los Santos garage, het was een Turismo R die er stond. Zulke wagens verschijnen er makkelijk bij de gewone GTA. Niet bij Online! Dus wellicht daardoor. Maar als ik mijn spel ga opnieuw installeren, ben ik ook mijn Online level kwijt?

Delen op andere websites

Klopt een MOD is enkel teverkrijgen en tegebruiken in GTA V op de PC maar MODS mag je alleen in de storymode gebruiken op de PC

Als je je spel opnieuw installeerd ben je wel je save games en alles wat je gehaald hebt kwa auto's geld wapens van de storymode kwijt je online blijft gewoon het zelfde daar gebeurt niks mee

Delen op andere websites

Als je een USB stick hebt, kan je je save games daarop zetten en nadat GTA V weer is geïnstalleerd weer terugzetten op de PS4. :)

Volgens mij werkt dat zo niet jongen. :puh:

Weet je dat heel zeker volgens mij kan dat wel hoor

Ik heb het zelf nog nooit gedaan maar volgens mij kan dat wel toch

Delen op andere websites

Pino 1982 : LEES jij eigenlijk wel wat ik zeg ???? Eerst zeg je me dat ik moet duidelijk maken welk platform, Terwijl in de hoofdtitel duidelijk staat : PS4 !

Dan zeg je me dat het een "mod" zal zijn, en die zijn enkel PC !!! Wat heb ik aan die uitleg ?????

Trouwens laat maar ik heb de wagen via explosies uit men garage gekregen

Delen op andere websites

Pino 1982 : LEES jij eigenlijk wel wat ik zeg ???? Eerst zeg je me dat ik moet duidelijk maken welk platform, Terwijl in de hoofdtitel duidelijk staat : PS4 ! Dan zeg je me dat het een "mod" zal zijn, en die zijn enkel PC !!! Wat heb ik aan die uitleg ????? Trouwens laat maar ik heb de wagen via explosies uit men garage gekregen

Ik lees heel goed wat je zegt , Lees jij wel goed wat ik zeg

Dat het in de titel stond dat het voor PS4 was had ik eerst niet gezien later pas daarom ook mijn vraag wat voor platform

Ik zeg niet dat je Mods gebruikt hoor ik zeg alleen dat je MODS kan gebruiken op de PC voor GTA V verder niet

Maar goed het is opgelost dat is dan heel mooi toch :tu:

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...