GTA_Online Geplaatst: 31 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst: 31 oktober 2015 (bewerkt) Hallo mijn wagens verdwijnen vaak maar ze staan er nog steeds in de garage, enkel 4 wielen zie je en je kan er niet in of omheen. Hier de foto: Bewerkt: 31 oktober 2015 door GTA_Online Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA_Online Geplaatst: 11 november 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst: 11 november 2015 (bewerkt) Nog steeds GEEN reactie hoe ik deze "glitch" kan wegkrijgen :( :( Ook niet via R* Bewerkt: 11 november 2015 door GTA_Online Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
FlexxNL Geplaatst: 11 november 2015 Rapport Share Geplaatst: 11 november 2015 Het beste is rockstar support even vragen Of even hier kijken Heb je mischien wat meer info , zo kunnen wij je ook beter helpen als je meer info hebt Op wat voor platform speel je GTA V ? PS3/PS4/Xbox 360/XBox One/PC ? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sir_Ballas Geplaatst: 12 november 2015 Rapport Share Geplaatst: 12 november 2015 Kijk in de titel Is het misschien een mod? In dat geval kan je het beste opnieuw installeren, of een andere mod zoeken. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA_Online Geplaatst: 12 november 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst: 12 november 2015 Meer info geven : Zoals vermeld in mijn titel : PS4 !!! Volgens ik weet is een mod toch enkel via pc te verkrijgen? Ik heb die wagen kunnen bemachtigen bij Michael aan de Los Santos garage, het was een Turismo R die er stond. Zulke wagens verschijnen er makkelijk bij de gewone GTA. Niet bij Online! Dus wellicht daardoor. Maar als ik mijn spel ga opnieuw installeren, ben ik ook mijn Online level kwijt? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
FlexxNL Geplaatst: 12 november 2015 Rapport Share Geplaatst: 12 november 2015 Klopt een MOD is enkel teverkrijgen en tegebruiken in GTA V op de PC maar MODS mag je alleen in de storymode gebruiken op de PC Als je je spel opnieuw installeerd ben je wel je save games en alles wat je gehaald hebt kwa auto's geld wapens van de storymode kwijt je online blijft gewoon het zelfde daar gebeurt niks mee Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tommie59 Geplaatst: 13 november 2015 Rapport Share Geplaatst: 13 november 2015 (bewerkt) Als je een USB stick hebt, kan je je save games daarop zetten en nadat GTA V weer is geïnstalleerd weer terugzetten op de PS4. Bewerkt: 13 november 2015 door Tommie59 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Big Boss Geplaatst: 13 november 2015 Rapport Share Geplaatst: 13 november 2015 Maar als ik mijn spel ga opnieuw installeren, ben ik ook mijn Online level kwijt? Neen, natuurlijk niet. Die informatie wordt opgeslagen op Rockstar's cloud servers. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ezra24rct3 Geplaatst: 13 november 2015 Rapport Share Geplaatst: 13 november 2015 Als je een USB stick hebt, kan je je save games daarop zetten en nadat GTA V weer is geïnstalleerd weer terugzetten op de PS4. Volgens mij werkt dat zo niet jongen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
FlexxNL Geplaatst: 13 november 2015 Rapport Share Geplaatst: 13 november 2015 Als je een USB stick hebt, kan je je save games daarop zetten en nadat GTA V weer is geïnstalleerd weer terugzetten op de PS4. Volgens mij werkt dat zo niet jongen. Weet je dat heel zeker volgens mij kan dat wel hoor Ik heb het zelf nog nooit gedaan maar volgens mij kan dat wel toch Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA_Online Geplaatst: 13 november 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst: 13 november 2015 Pino 1982 : LEES jij eigenlijk wel wat ik zeg ???? Eerst zeg je me dat ik moet duidelijk maken welk platform, Terwijl in de hoofdtitel duidelijk staat : PS4 ! Dan zeg je me dat het een "mod" zal zijn, en die zijn enkel PC !!! Wat heb ik aan die uitleg ????? Trouwens laat maar ik heb de wagen via explosies uit men garage gekregen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA_Online Geplaatst: 13 november 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst: 13 november 2015 Tommy, als ik bewaar op usb, dan bewaar ik die fout mee Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
FlexxNL Geplaatst: 13 november 2015 Rapport Share Geplaatst: 13 november 2015 Pino 1982 : LEES jij eigenlijk wel wat ik zeg ???? Eerst zeg je me dat ik moet duidelijk maken welk platform, Terwijl in de hoofdtitel duidelijk staat : PS4 ! Dan zeg je me dat het een "mod" zal zijn, en die zijn enkel PC !!! Wat heb ik aan die uitleg ????? Trouwens laat maar ik heb de wagen via explosies uit men garage gekregen Ik lees heel goed wat je zegt , Lees jij wel goed wat ik zeg Dat het in de titel stond dat het voor PS4 was had ik eerst niet gezien later pas daarom ook mijn vraag wat voor platform Ik zeg niet dat je Mods gebruikt hoor ik zeg alleen dat je MODS kan gebruiken op de PC voor GTA V verder niet Maar goed het is opgelost dat is dan heel mooi toch Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.