KoningJesper Geplaatst: 31 oktober 2015 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2015 Ontwikkelaar: Uitgever: Hello GamesGenre: SimulatiePlatform: PCAantal Spelers: 1Release: EA Reageren
.PhoeniX. Geplaatst: 31 oktober 2015 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2015 (bewerkt) 'n Supertoffe game naar mijns inziens! Alle details zijn héél goed uitgewerkt. Dat zie je onmiskenbaar terug in die bovenstaande video. Het enige wat me 'n klein beetje tegenvalt is dat 'ie niet voor de MacBook verschijnt, anders had ik 'm degelijk gekocht. Doen, het is zeker het geld waard! Bewerkt: 31 oktober 2015 door .PhoeniX. Reageren
Tommy-Vercetti Geplaatst: 2 november 2015 Rapport Geplaatst: 2 november 2015 'n Supertoffe game naar mijns inziens! Alle details zijn héél goed uitgewerkt. Dat zie je onmiskenbaar terug in die bovenstaande video. Het enige wat me 'n klein beetje tegenvalt is dat 'ie niet voor de MacBook verschijnt, anders had ik 'm degelijk gekocht. Doen, het is zeker het geld waard! Ik dacht dat je zou stoppen met dat rare gebrammel van je? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.