gammie_ Geplaatst: 28 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 28 juli 2005 Hoi ik heb me eigen muziek er nu in staan maar ik hoor steets het zelfde liedje daarna komt er wel een ander maar dan slaat ie weer trug op het eerste liedje terweil ik er toch echt meer in heb staan kan iemand me hier mee helpen??? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dri3s Geplaatst: 28 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 28 juli 2005 (bewerkt) In het boekje die bij het spel zit staat er op blz. 5 bij 'Opties Eigen Geluidsbestanden' ook uitleg. Bij de 'Play Mode' zal waarschijnlijk jouw probleem zitten. Je kan misschien ook eens kijken in het Handleiding Eigen Radio topic. Bewerkt: 28 juli 2005 door Dri3s Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Crifox Geplaatst: 28 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 28 juli 2005 Dan druk je gwoon op F5 en dan heb je een ander liedje?? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dri3s Geplaatst: 28 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 28 juli 2005 Dan druk je gwoon op F5 en dan heb je een ander liedje?? Hij zegt dat hij een liedje hoort, een tweede en daarna weer het tweede liedje. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Crifox Geplaatst: 28 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 28 juli 2005 Ooh, ik wist niet dat ie dat bedoelde Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gammie_ Geplaatst: 28 juli 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 28 juli 2005 Ik ga het proberen Dank u allen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.