ItzForshen Geplaatst: 2 november 2015 Rapport Geplaatst: 2 november 2015 (bewerkt) [ps4 Prison Break] Hey, ik ben opzoek naar 2 spelers die mee willen spelers met de heists. Ik speel al samen met 1 andere vriend. We hebben headsets en willen praten graag via de playstation party chat. Geef ff een reactie als je wilt joinen Bewerkt: 2 november 2015 door ItzForshen Reageren
ERRWINS Geplaatst: 2 november 2015 Rapport Geplaatst: 2 november 2015 Welkom op het forum. Ik heb je topic even verplaatst naar onze 'meetingplace'. Dit vergroot je kans om meerdere spelers te kunnen vinden. Ik wens je veel succes met je zoektocht en natuurlijk veel plezier op het forum. Reageren
Mallejaggie Geplaatst: 20 januari 2016 Rapport Geplaatst: 20 januari 2016 Hallo, mijn broer en ik zijn ook nog op zoek naar twee mensen. Misschien kunnen we elkaar helpen en een vaste crew maken. Mijn broer heeft geen headset. Ik wel, maar weet niet of die werkt. Mijn broer en ik gebrukken als alternatief skype. Is dit oke voor julllie? Ik hoor het graag. Reageren
Mallejaggie Geplaatst: 24 januari 2016 Rapport Geplaatst: 24 januari 2016 Hallo, Ik wil wel helpen. Ik heb headset dus praten via party kan. Willen jullie mijn dan ook af en toe helpen. Mijn psn id is matthias240398 Stuur me maar een vriendenverzoek. Reageren
Axelm2000 Geplaatst: 12 februari 2016 Rapport Geplaatst: 12 februari 2016 Ik doe ook graag mee. Ik ben maar rank 33.. maar speel wel erg serieus. Psn:axelm2000 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.