Michael Geplaatst: 5 november 2015 Rapport Share Geplaatst: 5 november 2015 Ook in Grand Theft Auto V wordt er veel gezegd in de straten van Los Santos. Sommigen zijn simpel weg gewoon geniaal, deel hier de leukste uitspraak van mensen in Grand Theft Auto V! Iedereen mag gebruikt worden in dit topic als favoriete uitspraak in het spel, dus ook pedestrians en personages in het spel. Natuurlijk zou het wel leuk zijn als niet dezelfde uitspraak constant wordt gedeeld, en het is natuurlijk ook niet de bedoeling om de hele dag door uitspraken te delen in dit topic om te postboosten Ik zie nu al waar dit heen gaat. Hierbij een nieuwe regel, één post per 3 dagen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
FlexxNL Geplaatst: 5 november 2015 Rapport Share Geplaatst: 5 november 2015 Leuk idee Maar zo als je zelf zegt niet continu door posten om je post count omhoog tezetten en de zelfde uitspraken neer tezetten Is het dan niet een idee om max 3 posts perdag tedoen om zo iedereen aan bod telaten komen en verschillende uitspraken tedelen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tommie59 Geplaatst: 5 november 2015 Rapport Share Geplaatst: 5 november 2015 "You forget a thousand things everyday pal. Make sure this is one of 'em." Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Sharingan Geplaatst: 5 november 2015 Rapport Share Geplaatst: 5 november 2015 All you had to do was follow the goddamn train CJ. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ERRWINS Geplaatst: 5 november 2015 Rapport Share Geplaatst: 5 november 2015 All you had to do was follow the goddamn train CJ. Verkeerde GTA ben ik bang. “Now Go! I Need To Meditate. Or Masturbate. Or Both.” Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
FlexxNL Geplaatst: 5 november 2015 Rapport Share Geplaatst: 5 november 2015 We'll be back to get you bikers! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
aron24 Geplaatst: 5 november 2015 Rapport Share Geplaatst: 5 november 2015 "Computer gamers with their computer rigs. All they do is cry. They will never get the game." Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Michael Geplaatst: 5 november 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst: 5 november 2015 All you had to do was follow the goddamn train CJ. Inderdaad het verkeerde topic zoals wat Erwin zei, maar maak je geen zorgen, binnenkort komt dit topic ook naar andere subforums. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Sharingan Geplaatst: 5 november 2015 Rapport Share Geplaatst: 5 november 2015 All you had to do was follow the goddamn train CJ. Verkeerde GTA ben ik bang. “Now Go! I Need To Meditate. Or Masturbate. Or Both.” All you had to do was follow the goddamn train CJ. Inderdaad het verkeerde topic zoals wat Erwin zei, maar maak je geen zorgen, binnenkort komt dit topic ook naar andere subforums. Ik dacht dat dit topic in GTA Algemeen stond. :$ Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ERRWINS Geplaatst: 5 november 2015 Rapport Share Geplaatst: 5 november 2015 Dat lijkt me wel een beter plan dan in elk subforum een aparte topic. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RUBENN Geplaatst: 5 november 2015 Rapport Share Geplaatst: 5 november 2015 In het SA forum staat er al eentje, maar ik denk dat daar alles al wel gedeeld is. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
FlexxNL Geplaatst: 5 november 2015 Rapport Share Geplaatst: 5 november 2015 (bewerkt) Ik vind de uitspraken van Trevor toch wel de meeste mooie uitspraken zo ook deze "Now Go! I Need To Meditate. Or Masturbate. Or Both." Bewerkt: 5 november 2015 door Pino1982 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nissan Geplaatst: 5 november 2015 Rapport Share Geplaatst: 5 november 2015 Ik zie nu al waar dit heen gaat. Hierbij een nieuwe regel, één post per 3 dagen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
JasonStatham Geplaatst: 7 november 2015 Rapport Share Geplaatst: 7 november 2015 (bewerkt) "What fucking thing? I love things. I'm the king of things." "Fucking beautifull, perfect, it's a gangbang, let's go! come on!" "You can't fucking hustle a hustler!" Allemaal uit dezelfde missie ook nog Bewerkt: 7 november 2015 door FrankyFourFingers Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NickOwnage Geplaatst: 8 november 2015 Rapport Share Geplaatst: 8 november 2015 "You forget a thousand things everyday pal. Make sure this is one of 'em." Niet de leukste, wel de beste. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.