Jump to content

2 dinge..

Cpt.Pinguin

Recommended Posts

de missie burn and lap dat je 5 rondjes moet rijden lukt me niet, heeft iemand WERKENDE tips? ( dies van driving school )

de missie loop de loop van flying school lukt me ook niet, die domme stuntplane is veel te sloom, heeft iemand er goeie tips voor?

LEEFT HIER NOG IEMAND?

Bewerkt: door Cpt.Pinguin
Delen op andere websites

1. Ik gaf gewoon vol gas, en bij de bocht steeds volop remmen, zo moeilijk is die niet.

2. Had ik eers ook even moeite mee, gewoon hele tijd w in drukken, totdat je op het zelfde hoogte bent als dat rondje, dan moet je wat bijsturen en je hebt hem.

Edit:// En, je kunt niet verwachten dat er constant mensen voor je klaar zijn, en binnen 3 minuten kunnen reageren. Niemand is verplicht om je iets te vertellen.

Bewerkt: door MarcN
Delen op andere websites

1. Ik gaf gewoon vol gas, en bij de bocht steeds volop remmen, zo moeilijk is die niet.

2. Had ik eers ook even moeite mee, gewoon hele tijd w in drukken, totdat je op het zelfde hoogte bent als dat rondje, dan moet je wat bijsturen en je hebt hem.

ik probeer gold te hale en bij vlieg missie kom ik telkes op 13 seconde als ik alleen maar w in druk bij eerste, en op 23 of 22 of 24 sec bij 2e

driving school, ik haal telkes 36 of 37 secondes

Delen op andere websites

Er zijn niet zo veel tips voor deze missie.

- Je moet veel Driving Skill hebben (die heb je waarschijnlijk al).

- In het bochten kan je je handrem gebruiken en zo driften door de bochten (zo vertraag je minder).

Delen op andere websites

Tip: Veel mensen denken dat als ze de pionnetjes omrijden in het midden, aan de buitenkanten, dat je dan kleinere rondjes hoeft te rijden...

Dit moet je niet doen.. dan tellen je rondes niet mee...

Delen op andere websites

Mijn tip voor de Burn and Lap (5 rondjes) Ga vanaf de buitenkant naar de binnenkant in de bocht, en probeer zo weinig mogelijk tijd te verspillen door de bocht te ruim te nemen! :Y

Succes ermee! ;)

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...