Cpt.Pinguin Geplaatst: 28 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 28 juli 2005 (bewerkt) de missie burn and lap dat je 5 rondjes moet rijden lukt me niet, heeft iemand WERKENDE tips? ( dies van driving school ) de missie loop de loop van flying school lukt me ook niet, die domme stuntplane is veel te sloom, heeft iemand er goeie tips voor? LEEFT HIER NOG IEMAND? Bewerkt: 28 juli 2005 door Cpt.Pinguin Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MarcN Geplaatst: 28 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 28 juli 2005 (bewerkt) 1. Ik gaf gewoon vol gas, en bij de bocht steeds volop remmen, zo moeilijk is die niet. 2. Had ik eers ook even moeite mee, gewoon hele tijd w in drukken, totdat je op het zelfde hoogte bent als dat rondje, dan moet je wat bijsturen en je hebt hem. Edit:// En, je kunt niet verwachten dat er constant mensen voor je klaar zijn, en binnen 3 minuten kunnen reageren. Niemand is verplicht om je iets te vertellen. Bewerkt: 28 juli 2005 door MarcN Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Cpt.Pinguin Geplaatst: 28 juli 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 28 juli 2005 1. Ik gaf gewoon vol gas, en bij de bocht steeds volop remmen, zo moeilijk is die niet.2. Had ik eers ook even moeite mee, gewoon hele tijd w in drukken, totdat je op het zelfde hoogte bent als dat rondje, dan moet je wat bijsturen en je hebt hem. ik probeer gold te hale en bij vlieg missie kom ik telkes op 13 seconde als ik alleen maar w in druk bij eerste, en op 23 of 22 of 24 sec bij 2e driving school, ik haal telkes 36 of 37 secondes Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dri3s Geplaatst: 28 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 28 juli 2005 Er zijn niet zo veel tips voor deze missie. - Je moet veel Driving Skill hebben (die heb je waarschijnlijk al). - In het bochten kan je je handrem gebruiken en zo driften door de bochten (zo vertraag je minder). Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
P-Jamma Geplaatst: 28 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 28 juli 2005 Tip: Veel mensen denken dat als ze de pionnetjes omrijden in het midden, aan de buitenkanten, dat je dan kleinere rondjes hoeft te rijden... Dit moet je niet doen.. dan tellen je rondes niet mee... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Froodooo Geplaatst: 29 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 29 juli 2005 Mijn tip voor de Burn and Lap (5 rondjes) Ga vanaf de buitenkant naar de binnenkant in de bocht, en probeer zo weinig mogelijk tijd te verspillen door de bocht te ruim te nemen! Succes ermee! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.