boas Geplaatst: 8 november 2015 Rapport Geplaatst: 8 november 2015 Hallo allemaal, Toen ik vandaag inlogde merkte ik dat ik in GTA online allerlei wapens in bezit heb die ik nooit heb aangeschaft. Onder deze wapens is ook een minigun welke beschikbaar is vanaf level 120 en ik ben level 103, onmogelijk dus. Ook heb ik sneeuwballen in bezit en de bal van Chop. Weet iemand waardoor dit komt en of ik hier nog iets mee moet doen? Alvast bedankt Boas. Reageren
.PhoeniX. Geplaatst: 8 november 2015 Rapport Geplaatst: 8 november 2015 (bewerkt) Weet je héél erg zeker dat je niet te confronteren kreeg met een hacker/modder o.i.d.? Wat zulke gastjes kunnen je immers overeenkomstige wapens geven, het meest voordehandliggende wat je dan kunt doen is een ticket opsturen naar R*. Alhoewel het niet zoveel nut heeft. 'n Tweede mogelijkheid is dat je een deathmatch had gespeeld met wapens die je (nog) niet had, als dat zo is is het (vrij) normaal. Bewerkt: 8 november 2015 door .PhoeniX. Reageren
Tommie59 Geplaatst: 8 november 2015 Rapport Geplaatst: 8 november 2015 Als je ooit een survival of deathmatch hebt gespeeld, kan het zijn dat je die wapens hebt opgepakt. Het kan ook via een Crate Drop zijn gebeurd. Reageren
cyrus_beukbaard Geplaatst: 8 november 2015 Rapport Geplaatst: 8 november 2015 sneeuwballen? hacker shit... Reageren
Tommy-Vercetti Geplaatst: 9 november 2015 Rapport Geplaatst: 9 november 2015 Je zou toch gewoon al die wapens moeten kunnen droppen? Reageren
FlexxNL Geplaatst: 9 november 2015 Rapport Geplaatst: 9 november 2015 Zal ik jullie eens even wakker maken De wapens die in een survival of deahtmatch of andere matches zijn die je kan pakken / krijgen kan je niet vast houden in freemode als je nog niet het desbetreffende level bent om het wapen inbezit tehebben Maar er word ook gezegt dat hij de bal van chop heeft dat is alleen maar in storymode en dat zou heel goed kunnen dat hij die in storymode heeft maar online zou dat niet mogelijk zijn En de sneeuwbal is me een raadsel hooe je er aan komt Op welk platform speel je GTA Online op de PS3/PS4/Xbox 360/Xbox One/PC ? Dat is ook wel handig om teweten zo kan de gene die met het probleem zit beter geholpen worden natuurlijk Anders kan je wel heel erg gaan raden en gissen wat mischien helemaal niet nodig is en antwoorden geven die mischien helemaal niet eens van toepasing hoeven tezijn Reageren
Tommy-Vercetti Geplaatst: 9 november 2015 Rapport Geplaatst: 9 november 2015 Zoals ik al zei kan hij die wapens eventueel gewoon weg gooien, dan is ie er vanaf en zou ie verder geen gezeik of dergelijke moeten hebben. Reageren
yoeri99 Geplaatst: 13 november 2015 Rapport Geplaatst: 13 november 2015 Wss een modder kwam er laatst een tegen had ook allemaal next-gen wapens in m'n wapenwiel en dingen die er niet thuis horen zoals een brandblusser. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.