Nyltje Geplaatst: 9 november 2015 Rapport Geplaatst: 9 november 2015 Ik heb met Franklin een Bati gekocht, ik heb zelfs een mailtje gekregen dat hij in m'n garage stond, maar hij staat er niet, Ik had er al 2 auto's in de garage bij Franklins huis. Maar hoor ik geen error te krijgen of staat de motor ergens anders? Ik ben nog steeds de 10k kwijt. Nyltje Reageren
ERRWINS Geplaatst: 9 november 2015 Rapport Geplaatst: 9 november 2015 Heb je al gekeken in z'n tweede garage? Die kun je hier vinden. Reageren
FlexxNL Geplaatst: 9 november 2015 Rapport Geplaatst: 9 november 2015 Als het goed is heb je met franklin net als trevor en michael een extra garage ik denk dat die daar in staat kijk daar maar eens Reageren
Nyltje Geplaatst: 9 november 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 9 november 2015 Heb je al gekeken in z'n tweede garage? Die kun je hier vinden. Thanks daar stond hij! Reageren
Nyltje Geplaatst: 9 november 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 9 november 2015 Ff nog een vraagje, als je je dood gaat op bijvoorbeeld een motor, verlies je dan de motor? Reageren
FlexxNL Geplaatst: 9 november 2015 Rapport Geplaatst: 9 november 2015 Volgens mij niet Dan staat de motor gewoon weer in je garage als het goed is Ik weet het niet zeker ik heb in de storymode nooit auto's gekocht Ik geruikte altijd de voertuigen die ik had Reageren
Tommie59 Geplaatst: 9 november 2015 Rapport Geplaatst: 9 november 2015 Nee, dan staat 'ie volgens mij bij de impound lot. (Het voertuig icoontje op je kaart.) Reageren
FlexxNL Geplaatst: 9 november 2015 Rapport Geplaatst: 9 november 2015 Nee, dan staat 'ie volgens mij bij de impound lot. (Het voertuig icoontje op je kaart.) Ook als je dood gaat tommie dat is toch alleen als de cops de auto / motor inbeslag nemen Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 9 november 2015 Rapport Geplaatst: 9 november 2015 Nee, dan staat 'ie volgens mij bij de impound lot. Indien je geen ander voertuig bij de impound lot hebt staan, ja, maar dan moet je geregeld eens langsgaan om die leeg te halen. Reageren
Tommie59 Geplaatst: 9 november 2015 Rapport Geplaatst: 9 november 2015 Ik dacht dat in story mode meerdere voertuigen bij de impound lot kon hebben. Je krijgt dan een menuutje waar je je voertuig kan kiezen. Reageren
FlexxNL Geplaatst: 9 november 2015 Rapport Geplaatst: 9 november 2015 Klopt tommie dat zijn er ook maar 2 voertuigen die bij de impound lot kan hebben staan En als je 3 voertuig er bij komt gaat je eerste voortuig wat er stond weg en waar heen dat weet ik niet maar dat weet ik niet zeker of ook daad werkelijk ook zo is ja of nee Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 9 november 2015 Rapport Geplaatst: 9 november 2015 Je krijgt dan een menuutje waar je je voertuig kan kiezen. Er is inderdaad een menuutje, maar zoals pino ook al zegt worden enkel de laatste 2 voertuigen onthouden. Heel misschien meer in de Next Gen-V, maar ik weet niet of men dat heeft aangepast. Reageren
Nyltje Geplaatst: 11 november 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 11 november 2015 Bedankt, duidelijk nu! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.