Jochems Geplaatst: 10 november 2015 Rapport Geplaatst: 10 november 2015 Eerder had ik een Playstation 3 met daar op GTA V. Hiermee was ik erg ver in Multiplayer en had ik het grootste appartement dat destijds verkrijgbaar was en mooie auto's in mijn garage. Echter heb ik mijn Playstation 3 + GTA V inmiddels niet meer in mijn bezit. Vandaag heb ik GTA V gekocht op Steam (dus voor de PC). Is het mogelijk dat ik verder kan gaan met het character dat ik op de PS3 had? Of moet ik helemaal opnieuw beginnen? Reageren
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 10 november 2015 Rapport Geplaatst: 10 november 2015 Je kan al je gegevens overzetten van PlayStation 3 naar PC. Hoe dat moet weet ik niet precies. Ik zou eerst eens een kijkje op Social club nemen Reageren
Jochems Geplaatst: 10 november 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 10 november 2015 Je kan al je gegevens overzetten van PlayStation 3 naar PC. Hoe dat moet weet ik niet precies. Ik zou eerst eens een kijkje op Social club nemen Bedankt voor je reactie. Dit weet ik, echter heb ik de PS3 dus niet meer in bezit. Het SocialClub account nog wel haha. Reageren
FlexxNL Geplaatst: 10 november 2015 Rapport Geplaatst: 10 november 2015 (bewerkt) Dat zou volgens mij niks uit mogen maken Mischien heb je hier wat aan Transferring Your Previous Grand Theft Auto Online Characters and Progression to PlayStation®4, Xbox One, or PC Bewerkt: 10 november 2015 door Pino1982 Reageren
Jochems Geplaatst: 10 november 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 10 november 2015 (bewerkt) Dat zou volgens mij niks uit mogen maken Mischien heb je hier wat aan Transferring Your Previous Grand Theft Auto Online Characters and Progression to PlayStation®4, Xbox One, or PC Bedankt voor je reactie. Het is inmiddels al gelukt, toen ik op mijn computer GTA: Online voor het eerst ging spelen, kreeg ik na het inloggen op mijn socialclub account meteen de mogelijkheid om mijn oude PS3 character te gebruiken. Bewerkt: 10 november 2015 door Jochems Reageren
FlexxNL Geplaatst: 10 november 2015 Rapport Geplaatst: 10 november 2015 Kijk datt is mooi om tehoren dat het gelukt is ik zou zeggen heel veel speel plezier Als je verder nog vragen hebt dan horen wij dat graag om je zo goed mogelijk van dienst tezijn Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.