carlo2140 Geplaatst: 10 november 2015 Rapport Share Geplaatst: 10 november 2015 kan iemand me helpen aub , elke keer als ik mijn GTA V in mijn ps3 steek krijg ik alleen maar een zwarte beeld, heb erna een nieuwe ps3 gekocht en heb nog steeds t'zelfde probleem er is geen probleem aan die cd heb hem getest bij mijn vriend en werkte perfect. weet iemand wat ik moet doen ? Alvast bedankt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
thetorterra Geplaatst: 11 november 2015 Rapport Share Geplaatst: 11 november 2015 Je tv aanzetten? OT: Heb je dit alleen bij GTA V of ook nog bij andere games? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
carlo2140 Geplaatst: 12 november 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst: 12 november 2015 Je tv aanzetten? OT: Heb je dit alleen bij GTA V of ook nog bij andere games? alleen bij GTA V andere games werken wel maar mijn GTA V werkt wel bij mijn vriend thuis maar bij mij niet heb een ander ps3 gekocht en werkt nog steeds niet Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
FlexxNL Geplaatst: 12 november 2015 Rapport Share Geplaatst: 12 november 2015 Heb je je kabels goed aangesloten ? Wat voor kabel gebruikje HDMI ? Analoge kabel ? Staan je instellingen goed voor de juiste kabel die je gebruikt ? Het kan zijn dat er in je PS3 op analoog staat terwijl je HDMI gebruikt of andersom Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tommie59 Geplaatst: 12 november 2015 Rapport Share Geplaatst: 12 november 2015 Dan zou de PS3 helemaal geen beeld geven, dus die zal wel goed staan. Is je disc vrij van vet, stof en/of krassen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.