Jump to content

Buzzard

rickbrinkman

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo allemaal.

Even een vraagje: Na een tijd afwezig te zijn heb ik een aantal maanden geleden een PS4 gekocht, Laatst dan toch besloten om ook nog een keer GTA te kopen.

Toen ik nog online actief was (voor de zomer) was ik van plan om een Buzzard te kopen. Nu vraag ik me af of dat nog de moeite waard is qua prijs en handigheid bij missies. Wat is jullie mening hierover.

Ik heb het geld wel bij elkaar dus dat is het probleem niet wat wel mijn probleem is, is dat als ik de Buzzard eenmaal heb gekocht en ik ga hem niet gebruiken dat ik dan weer dagen/weken moet zweten om amper 2 miljoen bij elkaar te krijgen.

Waar zijn de meetings gebleven ( voordat ik even stopte was het nog best druk qua meetings maar nu kijk ik op het meetingforum en er staan geen meetings meer tussen.)

Groet,

Geplaatst:

Zeker een aanrader. Het is op de Frogger en de Swift na de snelste helikopter in het spel, en die raketten zijn het waard. Als je een vriend hebt die de co-piloot is, kun je al helemaal de hel laten losbarsten. Je hebt nooit een andere nodig, misschien de Valkyrie, maar die is alleen goed als je 2 of 3 vrienden met je mee hebt.

Geplaatst:

Ik gebruik zelf de Savage. Deze heeft een explosief kanon en kan nagenoeg de raketten achter elkaar afschieten. Ook zit je je iets beschutter dan in de Buzzard, maar de Buzzard is wel veel wendbaarder en sneller dan de Savage. Volgens mij is de Savage ook ongeveer net zo duur als de Buzzard. Je kan hem vrijspreken dor Pacific Standard - Convoy te voltooien.

Geplaatst:

Dat is helemaal aan je zelf of je de buzzerd wil aanschaffen ik heb hem ook en het is het zeker wel waard voor sommige missie is hij heel handig voor andere missie is het weer niet handig

En kwa meetings ik ben nog niet heel lang lid hier maar in de bijna 3 maanden dat ik lid ben heb ik 1 meeting mee gemaakt op de PS3 GTA Online en heb zelf een meeting georganiseerd voor de GTA Online op de PS4 en heb nu een meeting staan voor COD BOIII maar dat is weer heel wat anders dan GTA

Geplaatst:

Ik gebruik zelf de Savage. Deze heeft een explosief kanon en kan nagenoeg de raketten achter elkaar afschieten. Ook zit je je iets beschutter dan in de Buzzard, maar de Buzzard is wel veel wendbaarder en sneller dan de Savage. Volgens mij is de Savage ook ongeveer net zo duur als de Buzzard. Je kan hem vrijspreken dor Pacific Standard - Convoy te voltooien.

Je bent beter af met een Savage dan met een Buzzard. De Savage is wel 2 ton duurder maar daar blijft 't ook bij.

De Savage schiet zijn raketten sneller af en de explosieve minigun is ook handig voor het verwoesten van voertuigen en dergelijke.

Geplaatst: (bewerkt)
Je bent beter af met een Savage dan met een Buzzard. De Savage is wel 2 ton duurder maar daar blijft 't ook bij.De Savage schiet zijn raketten sneller af en de explosieve minigun is ook handig voor het verwoesten van voertuigen en dergelijke.
Absoluut de waarheid. Ik gebruik de Buzzard helemaal nooit meer sinds ik de Savage heb aangeschaft.

Maar mocht je een standaard team hebben waarmee je speelt, zou je ook de Valkyrie kunnen overwegen. In je eentje kan je er helemaal niks mee behalve verplaatsen van locatie, maar met 4 man in het ding kan je de boel volledig de lucht in knallen. Twee mensen aan de zijkant met miniguns en een co-piloot die explosieve kogels vuurt, ratatata! Naar mijn mening zeker de beste aankoop voor teamplayers.

GTA-Online-Valkyrie.jpg

Bewerkt: door FrankyFourFingers
Geplaatst:

de buzzard vliegd wel veel flexibeler ,en met de buzzars kun je nog eens een raket van een homing laucher ontwijken dat is met de savage een stuk minder/moeilijker . verder is de savage wel met een beter wapen gemaakt . vind ik dan he

Geplaatst:

Aan de Valkyrie heb je niks... :7 (Tenzij je mensen bij je hebt.) Dat ding vliegt volgens mij nog slomer dan 'n Cargobob waardoor

je makkelijk uit de lucht kunt worden geschoten. M'n eigen keuze gaat (vanouds) wéér naar de Buzzard. Erg snel én behendig, bovendien

is 'ie vooral handig tijdens missies. Tuurlijk, je kunt tevens 'n Savage gebruiken, maar dat voertuig is zó kwetsbaar (Je hoeft maar tegen één

paal o.i.d. aan te vliegen én gelijk valt het achterstuk eraf waarna je 'dood' bent.) en lomp.. 't Enkele voordeeltje die je eraan hebt is namelijk dat

het explosieve kogels & extra snel raketten afvuurt. Maar naar mijn idee wordt dat helemaal niet zo optimaal benut...

Geplaatst:
Tuurlijk, je kunt tevens 'n Savage gebruiken, maar dat voertuig is zó kwetsbaar (Je hoeft maar tegen één paal o.i.d. aan te vliegen én gelijk valt het achterstuk eraf waarna je 'dood' bent.)

Met de buzzard ook hoor als je daar mee tegen een gebouw en/of paal aan vliegt is het ook afgelopen met je

De buzzard is niet onverwoestbaar hoor

Ik zou inderdaad niet de valkyrie nemen daar heb je helemaal niks in je eentje alleen als je met vrienden bent

De savage is inderdaad aardig groot en lomp maar zeker niet onhandig maar om er mee snel mee langs gebouwen en/of opstakels tevliegen dan kan je beter niet de savage nemen dan kan je inderdaad beter de buzzard nemen lekker snel en wend baar

Geplaatst:

Da's waar. Echter, er zijn 'n paar missies waarbij je zelfs genoodzaakt bent om zo laag te mogelijk te vliegen. Bijv. Trash Talk;

Het gebied waarin het zich afspeelt is omgeven door hoogspanningsmasten die bijna niet opvallen (vooral als 't 's nachts én mistig is). Als

je even niet oplet vlieg je er zo tegenaan, wat vrij 'rot' is. Sterker nog, dit is mij inmiddels al zo'n twintig keer overkomen. :puh:

Geplaatst:

Aan de Valkyrie heb je niks... :7 (Tenzij je mensen bij je hebt.)

Dat is al tweemaal eerder gezegd... :7 Feit blijft dat dit de beste aanschaf is als je veel met vrienden speelt, met zijn vieren in een heli de boel opblazen is een van de leukere ervaringen in GTA Online.

@topicstarter: Speel je veel alleen? Overweeg de Valkyrie dan gewoon helemaal niet! :)

Dat ding vliegt volgens mij nog slomer dan 'n Cargobob waardoor

je makkelijk uit de lucht kunt worden geschoten.

Maar dan is er serieus iets mis met je zintuigen, bekijk
filmpje zou ik zeggen.
't Enkele voordeeltje die je eraan hebt is namelijk dat het explosieve kogels & extra snel raketten afvuurt. Maar naar mijn idee wordt dat helemaal niet zo optimaal benut...

En waarom wordt dat naar jou idee helemaal niet zo optimaal benut?

De Buzzard vlieg het makkelijkst, maar oefening baart kunst. Zodra je de Savage leert beheersen, zal je hier ongetwijfeld heel veel plezier aan beleven.

Da's waar. Echter, er zijn 'n paar missies waarbij je zelfs genoodzaakt bent om zo laag te mogelijk te vliegen. Bijv. Trash Talk;

Het gebied waarin het zich afspeelt is omgeven door hoogspanningsmasten die bijna niet opvallen (vooral als 't 's nachts én mistig is). Als

je even niet oplet vlieg je er zo tegenaan, wat vrij 'rot' is. Sterker nog, dit is mij inmiddels al zo'n twintig keer overkomen. :puh:

Dat is je twintig keer overkomen? :schater: Hoogspanningskabels kunnen je heli geen eens raken, je vliegt er echt recht doorheen.
hier maar eens na, @ 6;06 om precies te zijn.
Geplaatst: (bewerkt)

Hij bedoelde de masten, daar kan je wel tegenaanvliegen. :)

De Buzzard vlieg het makkelijkst, maar oefening baart kunst. Zodra je de Savage leert beheersen, zal je hier ongetwijfeld heel veel plezier aan beleven.

Helemaal mee eens, in het begin voelt de Savage ietwat lomp, maar als je eenmaal doorhebt hoe je hem moet besturen kan je behoorlijk wat slachtoffers maken voordat je uit de lucht geschoten wordt (Of crasht omdat je een verkeerde inschatting maakte.) :puh:

Bewerkt: door Tommie59
Geplaatst:

My bad .Phoenix! :$

Maar ik heb het echt nog nooit meegemaakt dat een mast me neerhaalde, denk dat ik alleen neerga bij hele lage hoogtes.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...